Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Augustibrud: Det är en moussetårta med två olika fyllningar och sugerpasteöverdrag! Jag vet smakerna men jag gav bara några få riktlinjer för utseendet på tårtan. Det får bli en överraskning för oss också!
Grönt är skönt
Vad har ni för fyllning i den? Låter himla gott!
Augustibrud: Hehe, med "risk" att avslöja den stoooora hemligheten för någon av våra gäster *obs ironi* så... fyllningen är hallonmousse och vit choklad! :D
Grönt är skönt
Det lät ju supergott!!
Får nog kontakta dem! Hoppas du inte förstört överraskningen nu!
Det e en Cairn Terrier tik som vi väntar på, hällsade på valparna i helgen och nu e de nästan monster.
Vi börjar fundera på om vi inte ska beställa tårtor vi me. Gött å slippa baka.
Augustibrud-06: Jag köpte mina på Frölunda Torg! Men jag hörde av en kvinna att affären mitt i stan (mitt emot NK ungefär) har ett större utbud.
Gnizz: Hade faktiskt inte hört talas om den rasen Vad har den för utmärkande personlighetsdrag? (generellt för rasen menar jag)
& NEJ jag hade nog inte heller vågat ge mig på att baka tårtan själv
Linslus
En väldigt aktiv ganska kompakt terrier på 6,5-8 kg vuxen, som kräver mycket jobb men bli en bästa kompis om man lyckas. Vi kommer altså ha ett litet monster ett tag, inte riktigt lika krävande som en parson russel terrier men vi kommer nog undra vad vi gett oss in på ett par gånger den närmaste framtiden....
Tänkte att man kommer nog vara stressad så det räcker innan man gifter sig så tårtbak e nog inte bra för nerverna ;)
Stort GRATTTTIS till både Förevigt å gnizz :D Alltid kul me lite tillökning i fam :D
Vi bakar tårtan själva men de över lämnar ja till syrran som är jätte duktig :D Så ja vet att ja kommer få va ja vill ha :D å så bli de billigare oxå då.
Förevigt, stort Grattis!
Gnizz, lycka till med hunden, har själv en hund av en ras som de säger att man får kämpa lite med för att få dem bra, men vi har aldrig behövt anstränga oss.
Grönt är skönt, vi har valt precis samma fyllning i tårtan! =)
Jag börjar bli nervös... känns som jag har sååå mycket kvar att göra till bröllopet, men det är bara en månad och två dagar kvar...
SaT: Det måste bero på att vi båda har så bra smak! ;)