Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Jag är (ännu) inte registrerad på FL, kanske överväger det nångång när det bli bebisdags :D Men jag håller med dig om att det är kul att få ett ansikte på dem man "pratar" med!
Insideharmony: En tjej går minst lika bra Be henne jättegärna kontakta mig på min mail: Linslus24@spray.se
Tack för tipset!
Linslus
Ja ska bara kolla me henne först ;) Linslusille bara veta om du vill att ja kollar me henne först. men ja ringer henne i morgon ;)
Grönt är skönt
Men man behöver ju inte hänga där för att man gör en profil å lite bilder som man kan länka här, Ja kommer nog aldrig bli hängande nåt vidare där. Tycker de är en lite förmkt typisk svensson sida för min smak :D men ja ha bilder å en pressentation bara för att kunna länka dit här i från. Tycker de är synd att BT ej harnågra egna pressentationer å bild galleri som man hade kunnat föka varandras bröllop i :(
Samt en profilbild som hänger me namnet i trådarna om man vill ha de.
insideharmony
har läst någonstans att de ska fixa så att man kan lägga in bilder här, det e samma som har FL som BT.
gnizz
Ja att de e samma d vet ja :D Men att de ej kommit på å fixa de tidigare då e ju lite konstigt.
Känner dessvärre inga i byggbranschen, men träffar jag några ska jag komma ihåg dig! Minns absolut de där gästarbetarna... puh, det var italienare överallt!
Jag finns på FL, här är mitt galleri:
www.familjeliv.se/krypin/poppinella/galleri.php
Mitt namn är i alla fall Petronella och jag är 25 år. Tog studenten från Nösnäs 2000. Gick samhäll med internationell inriktning, vi var första kullen. Någon annan här som gick på Nösnäs under den tiden?
Poppinella: Jag är 23 och gick samhäll med estetisk inriktning så vi borde ju gått ett år samtidigt i alla fall!
Poppinella
Ja dig hade ja hittat redan ja skrev nog ett hej i din gästbok tro ja iaf.
Men ja känner inte igen dig ;)
Nu har jag uppdaterat vårat krypin om ni vill se vilka vi e, råkade bli fisketema så jag fårse vad w2b säger....
www.familjeliv.se/krypin/gnizz/galleri.php
Vi håller på med inbjudningarna nu men det e så svårt att formulera dem bra... Pust...