Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Å det låter intressant!
Sminkar Charlotte också?
Har du fått några prisuppgifter ?
(själv har jag typ axellångt men ganska så uppklippt frisyr)
Olivia, det låter väldigt spännande att vara 5 vuxna i en husvagn! Lycka till . Salong stocken heter det dit jag ska, finns på gulasidorna.
Olivia-06
Charlotte går just nu å läser till Makeup artist/stylist i stockholm. Tror hon är klar till sommaren men om inte annat så har hon ju lärt sig massor tills dess. När var de ni ska gifta er? Hon återkommer helatiden till salongen när hon ej pluggar där för de är hon som äger den. Men ring å hör när hon är färdig å priser å så för hon har anstälda som tar hand om den när hon ej är där. Du fick nummeret i förra inlägget ;)
Vi gifter oss 29 juli. Förhoppningsvis har Charlotte en hel del kunskap (mer än vad jag har ) om smink och sminkning.
Jag borde kanske ringa?!! Jag är så velig.........
Olivia-06
Ja ringa å kolla kan man ju alltid göra så kan du ju bestämma dig sen när du vet mer. Men ja ha fö mig att ja ha hört att hon skulle vara klar till sommaren men är inte 100% bara. ;)
Glad Påsk gänget!
Vad gör ni med UNDERHÅLLNING på festen undrar jag??
Trubadur? DJ? CD-musik? Hjääääälp!
Jaa, Glad Påsk på er alla!
Linslus: Vet inte... jag kanske har svarat på det tidigare i tråden, orkar inte bläddra igenom allt nu... Men vi ska i varje fall ha DJ, en kompis till M2b som också ska vara gäst på bröllopet. Vi ska nog be honom göra en playlist så att han behöver "jobba" så lite som möjligt. Sen tror jag att han fixar lite partybelysning och annat som hör till också, men jag vet inte riktigt det är inte jag som planerar den biten! :D
Vi vet inte alls ännu. Hade ju varit kul å ta dit ett band som spelar medeltids musik. Men då gäller de ju att hitta några som ej bor allt för långt bort så man måste stå för resa å övernattning å så me. Å i nödfall få de la bli cd skivor me medeltids musik. Tänkte oxå säga till alla som kan spela instrument att ta de med sig så kan man spela lite när man känner för de om de vill öva in lite sådana låtar. För oss blir de ju lite läger känsla över festen gärna ute i de fria med öppen eld osv de ska ju vara medeltids fest. Nu e d ju säkert inte så många som kan spela sådana instrument men några trummor typ som olika ursprungsbefolkningar har känns ju inte helt miss anpassade å akustisk gittarr få la oxå gå bra även om de ej är medeltid men de känns ändå som att de passar. Men de kommer la mer med planeringen vi ha ju över 1år på oss att bestämma oss.
Vad har ni skrivit i era inbjudningar? vi börjar bli lite stressade nu och jag skulle tacksamt ta emot lite tips. Vi vill inte ha det för högtidligt men in för mycket "vardagsspråk" heller...
Glad påsk!
nu har vi livemusik på gång igen, två killar som tidigare har spelat i band och även jobbat som trubadurer, blir väl något mellanting. Hoppas att det blir något nu bara, har ju haft otur förut! men detta alternativet var billigare så nu håller vi tummarna :D