Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
HÄR kommer lite bilder *intresseklubben antecknar...zzznaaark* som jag HITTILLS lagt upp
OM det nu funkar vill säga...
groups.msn.com/Linslus12/shoebox.msnw
:-d det funkade ju :-d
...men tydligen INTE mina "smileys'ar"
Linslus. Jag har beställt nästan precis den tiaran/diademet som du har på din sida. Ska hämta den idag. Spännande!
Orustbrud: Åhh vad spännande! Har du lust att skicka en bild?
Hur har DU tänkt dig frisyren till det?
Orustbrud:
Ska du ha slöja också?
Ps: Orustbrud: Får man fråga vad den kostar dig? Hur lång tid tog det att göra det?
Linslus, vilka fina dekorationer du har!! Vi ska oxå ha havstema och jag har letat efter liknande saker men inte lyckats . Kanske finns bättre utbud längsr kusten.
SaT: Tack Ljusfyrarna köpte jag för 24.50kr/st (!) På Ullared (såklart!)
Inte klokt egentligen!
Har sett att de finns även hos Chilli (de som numer är fristående från Cervera, om jag fattat rätt)
Vi tänkte placera 1 fyr/bord, samt lägga en "sträng" med sand längs med mitten av varje bord, fram till fyren. Sen tänkte vi lägga snäckor m.m i sanden...
Har också köpt "fisknät" som jag ska hänga längst med en vägg & där tänkte vi bl.a hänga de här "glaskulorna"
Sen har jag köpt "fusk-fiskar" som jag ska lägga i en liten glasskål/bord med typ Texasgräs i eller nå´t *crazy*
Var det längesen du köpte dem på Ullared? tror du att de kan finnas kvar? Vi har fiskmåsar i keramik, snäckor, ljusstakar och matchande servettringar. Typ som på första bilden, men jag har köpt nytt rep och gjort av, istället för det begagnade från båten som är på bilden .
www.familjeliv.se/krypin/sat/galleri.php
Sen ska jag även göra små blommgrupper och sätta ut.