• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • Linslus

...men tydligen INTE mina "smileys'ar"

• Orustbrud

Linslus. Jag har beställt nästan precis den tiaran/diademet som du har på din sida. Ska hämta den idag. Spännande!

• Linslus

Orustbrud: Åhh vad spännande! Har du lust att skicka en bild?
    Hur har DU tänkt dig frisyren till det?

• Jollster

Orustbrud:
    Ska du ha slöja också?

• Linslus

Ps: Orustbrud: Får man fråga vad den kostar dig? Hur lång tid tog det att göra det?

• SaT

Linslus, vilka fina dekorationer du har!! Vi ska oxå ha havstema och jag har letat efter liknande saker men inte lyckats . Kanske finns bättre utbud längsr kusten.

• Linslus

SaT: Tack Ljusfyrarna köpte jag för 24.50kr/st (!) På Ullared (såklart!) Inte klokt egentligen!
    Har sett att de finns även hos Chilli (de som numer är fristående från Cervera, om jag fattat rätt)
    Vi tänkte placera 1 fyr/bord, samt lägga en "sträng" med sand längs med mitten av varje bord, fram till fyren. Sen tänkte vi lägga snäckor m.m i sanden...
    Har också köpt "fisknät" som jag ska hänga längst med en vägg & där tänkte vi bl.a hänga de här "glaskulorna"
    Sen har jag köpt "fusk-fiskar" som jag ska lägga i en liten glasskål/bord med typ Texasgräs i eller nå´t *crazy*

• SaT

Var det längesen du köpte dem på Ullared? tror du att de kan finnas kvar? Vi har fiskmåsar i keramik, snäckor, ljusstakar och matchande servettringar. Typ som på första bilden, men jag har köpt nytt rep och gjort av, istället för det begagnade från båten som är på bilden .
    www.familjeliv.se/krypin/sat/galleri.php
    Sen ska jag även göra små blommgrupper och sätta ut.

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3