Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
SaT
Allt kommer bli perfekt ska du se
Ta nu hand om dig och kom ihåg att njuta!
Det verkar ju som det blir strålande väder oxå...
En stooor kram från mig och LYCKA TILL!
SaT: Lycka till!
Ser fram emot bilderna :)
SaT
Lycka till och njut av dagen!
Ni verkar ha tur med vädret, det ska bli jättefint i helgen!
SaT
Alla lyckoönskningar från oss ;) Tro ni få de helt underbart. Lite avis oxå vill ju ja me snart :D
Nu ha ja fårr sån pyssel noja att ja sitter å tillverkar ett spel till min dotters kalas. ska ha kalas på lördag fö hon bli 10 på tisdag. Men de e ju de då när man fyller 10 är man ju förstor fö barnkalas men vill ju gärna ha ett ändå. Så i år bli de en tjejsnacks träff i stället. Å de spelen som finns kostade typ 300:- å kunde max vara 6deltagare å de ska vara 10 ungar här. Så nu sitter ja å gör egna frågor på små söta kort som ja tillverkar och plastar in. Som ska bli till sanning el konka typ.
Så nu behöver ja eran hjälp här. Fö ja ha lite ide torka på va man kan skriva på korten utan att de bli allt fö avanserat fö den åldern. Samt ska de ju vara lite halvpiniga frågor att besvara.
Sen ska tjejerna få varsin makeup av mig oxå så de ska få känna att de är en tjejträff me allt va de innebär.
Ja, nu är det nära. Om ett par timmar åker vi till Mollösund. Då ska allt vara med (förhoppningsvis). Klänningen är snaaaart färdig .
Tack allaihopa, jag återkommer med bilder så fort jag kan!
SaT. VET att du nog åkt nu & inte får denna hälsning, men STOOOOORT lycka till imorgon
Kommer ha vägarna förbi Mollösund i helgen så kanske får se en skymt av ett lyckligt brudpar, vem vet?
Ska bli spännande att få höra allt sen
SaT...lycka till.....
Augustibrud-06
....Angående den frisör som ställt till det ordentligt för mig....jo det var Nina som jag trodde jag hade bokat...tyvärr...Det som stör mig mest är att hon sa att klart jag ska göra ditt hår när du gifter dig o att hon skulle ta semestern efteråt...hade hon kläckt det lite tidigare hade jag ju kunnat börja gå hos någon innan själva brudklädseln......Hoppas det blir bra för dig i alla fall!
Insideharmony! Jag vet inte om jag har tackat dig för tipset på Charlotte på Xelent, men jag är mycket tacksam för ditt tips!
Jag har bokat henne för frisyr och för make up. Tyckte det var lika bra att hon sminkar också. Hon verkade super trevlig verkligen. Jag ska dit 2 veckor innan för att klippa mig, slinga lite mm. Jag hade väl kunnat tänka mig att träffa henne innan (är lite nervös eftersom jag inte har träffat henne personligen), alltså ännu tidigare. Hon föreslog två v innan så det gäller att jag inte stressar upp mig.
Vet du om hon har t ex pärlor till håret på salongen? Eller ska jag ta med sådant dit?
Kram!
Olivia-06
Jätte kul att du valde henne fö hon e verkligen jätte duktig. Hon är även jätte go i sin personlighet så ja du behöver inte alls känna de så nervigt, de kommer gå jätte bra de vet ja. Men va hon har till brud där ha ja ingen aning om men slå en signal till salongen å fråga ;)