• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • Grönt är skönt

Jag har inte heller fått nåt mail... ännu :D

• Linslus

SaT: jag fick mail MEN kan inte se bilderna Typiskt att det krånglar när man är nyfiken

• Augustibrud-06

SaT
    Grattis!! Spännande att få se lite bilder. Men jag har inte fått ngt mail...

• SaT

Aaarrgh!! Jag har länge varit irriterad på Magasinet i Mollösund, han som vi haft kontakt med kommer inte ihåg vad han har lovat, bla ang. tider, det var inte dukat som vi kommit överens om så vi fick göra om bordsplaceringarna, det var inte vita dukar på borden som vi hade sagt, servetterna var vikta trots att jag sagt att de inte skulle var det eftersom jag skulle ha med mig egna servettringar, vi fick inte den mat vi hade bestämt (nu var det godare det vi fick, men det ska ju inte vara så). Och idag kom det ett mail, han ville ha min hemadress så han kunde skicka faktura. I offerten jag har fått står det att man ska betala senast 10 dagar innan, så det har jag ju självklart gjort!! Åhh, är så arg och irriterad nu, inte koll på nåt!

• SaT

Får ta tag i det där med mail i morgon igen...

• gnizz

SaT
    Tack för de jättefina bilderna, gillade speciellt den där ni står mellan solen och fyren. Vår fotograf (Beatrice L) ringde häromdagen för att kolla läget och lurade mig ganska bra då hon öppnade samtalet med en sensuell röst precis som någon i passionerad relation. Snacka om att jag blev ställd....

Fan va störigt när det strular så mycket, lite bättre service vill man ju ha när man är betalande kund!

Sitter själv och gör de sista ändringarna på våra inbjudningar så att vi får ut dem innan OSA ivf, det har mest varit studier och hund här ett tag...

• Augustibrud-06

SaT
    Vad tråkigt att de krånglade så. Tycker ju att de bör ha lite bättre koll på saker och ting. Men jag hoppas att ni trots detta hade en underbar dag. Jag har fortfarande inte fått några bilder, är ju såå nyfiken...
    Skriver adressen här oxå
    septemberbrud@hotmail.com

• SaT

Han har skrivit att han "behöver er adress för fakturering". Nu när jag har skickat över en kopia från internetbanken på att jag betalat så skriver han att han bara vill skicka en faktura som kvitto på vad vi betalat. Men då skriver man väl att man vill skica ett kvitto, eller är jag dum?!

Gnizz, tack, tycker också mycket om dem bilden. Hur går det med hunden?

Vi är jättenöjda med dagen även om inte allt stämde precis som det var tänkt, maten var ju som sagt bättre än vad vi hade beställt, men hade det varit tvärtom hade man ju inte blivit glad. Ska göra ett nytt försök med fotona när jag varit ute med hunden.

• Orustbrud

Ja, nu har jag fått bilderna. Jättefina! Tycker precis som Gnizz speciellt mycket om bilden med solnedgång och fyr.

Den där gubben på Magasinet verkar onekligen något snurrig. Även om det är för sent att ändra på något nu men har ni fört fram era åsikter ang. deras strul?
    Skönt att det blev bra trots div. fel.

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3