• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • SaT

Orustbrud, han frågade själv vad vi tyckte, så jag skrev att när du frågar tänker jag vara ärlig, och att det är väl det bästa sättet för dem att bli bättre, och sen radade jag upp vad jag inte var nöjd med. Har inte fått nåt svar på det

• Grönt är skönt

Nu har jag också fått bilderna! Tack snälla för att du delar med dig, ni var verkligen jättefina! Jag instämmer med övriga i att bilden mellan fyren och solen är helt underbar! Jättefin klänning också!

• 2006Std

Hej på er.

Någon som vet nåt om Hårkajutan i Stenungsund? Om dom är bra??

• Augustibrud-06

SaT
    Tack för att du delade med dig av bilderna från er stora dag! De var jättefina, håller med de som redan sagts tidigare. Bilderna med fyren var underbara!

• Hemligt ( fast inte längre)

SaT
    Håller med övriga och ett stort tack för att du delade med dig av bilderna, och du, välkommen i "frugänget"

• gnizz

Idag ska vi äntligen skicka ut våra inbjudningar.....
    www.familjeliv.se/krypin/gnizz/galleri.php
    Vi hade ett papper som vi hade tänkt använda men det var för tjockt för att köra i laserskrivaren på tryckeriet så jag frågade killen där om de hade något fint papper. Det hade han, ett papper som vid första anblicken ser lite glansigt ut men när man hanterat det skimmrar det i blålila pärlemo riktigt häfftigt.

Ska bli intressant och se hur många lack-sigill som överlever....

• Grönt är skönt

Weee! Idag har jag varit hos sömmerskan med min klänning! Jag har ju inte vågat prova den sen jag köpte den för flera månader sen, men det kändes sååå bra att bära den igen!

Gnizz: Jag kikade på era inbjudningar! Jättefina!!! Spännande att se fram emot reaktionerna nu förstår jag! ;)

• Orustbrud

Nu har vi precis träffat våran fotograf. Det känns super! Vi kommer att få alla bilder (ca.200st) på en skiva som vi fritt kan framkalla från. Vi kommer att betala 1500:- Känns som ett väldigt bra pris. (???)

• Linslus

Orustbrud: VEM har ni anlitat? Bra pris!

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3