Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop. Då var man gift då, och tillbaka hemma i den tråkiga vardagen. Allt blev jätte bra och precis som jag hade tänkt mig, utom min frisyr, men det gick bra iaf . Alla gäster verkade jätte nöjda och tyckte allt var väldigt fint. Prästgårdens pensionat har varit helt fantastiskt trevliga och fixat för att det ska bli så bra som möjligt. Magasinet i Mollösund har jag inte varit riktigt nöjd med, men allt blev bra där och maten var god.
Vädret var ju helt underbart, blåste kanske lite mycket, men min frisyr rörde sig inte en millimeter . Vi tog några fina bilder nere i hamnen när solen var påväg ner.
Jag lovar att återkomma med bilder så fort jag fått dem!
GRATTIS!!!
Väntar nyfiket på bilder.
GRATTIIIIIS!!!
Ser fram emot bilder!! (& vill du inte lämna ut dem "officiellt" på BT så kan du väl MAILA oss om vi ger dig adress?)
Grattis!!!!
Våra mail finns i listan över våra datum om det är så....
GRATTIS fru SaT!!!!
(jag kikar gärna också på bilder om jag får ;) )
SaT: Några BILDER att visa än?
*nyfiken*
Jobbar på det
Så, nu har jag skickat mail till alla på listan (tror jag ). Är inte så haj på det där med att skicka mail till många, så säg till om ni inte fått nåt.
Jag har inte fått mail. Är jättenyfiken!
orustbrud@hotmail.com
nu då?