Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
E jag helt snurrig nu men gifter inte du SaT dig typ nu i veckan...
(orkar inte leta fram listan)
SaT: Vilka härliga bilder Gillade bilderna på "Thea" bäst
såklart...
Hemligt, gifter mig på lördag...
Linslus, man är ju själv ganska stolt över den där Thea
PANIK!!! HJÄLP!
Nu är det snart bara 2 månader kvar tills
vi gifter oss och vad får jag reda på idag?? Min frisör som jag trodde skulle göra hår o make up säger att hon inte kan!
Så nu har jag panik eftersom jag måste ha tag i en ny frisör som jag kan lita på...hinner varken låta nya frisören klippa eller slinga håret innan...! Trodde jag skulle gå till nån som kände mig o mitt hår....men SUCK!
Har någon av er andra något riktigt bra tips på frisör...som är duktig på bruduppsättningar o sminkning med?? Nån i Stenungsund måste det vara......!
2006std
Fy vad jobbigt! Hade ni bestämt och hon bara ångrar sig, det låter inte kul!
Vet ju inte vem du bokat, men jag ska till Nina på Studio5. Hon ska både göra make up och hår. Hoppas inte det är hon som strulat till det för dig...
SaT och Hewi
Jättefina klänningar ni har valt! Själv ska jag iväg och prova fler på torsdag. Vill gärna hitta en snart så jag kan koppla av den biten.
2006Std
Ja kan varmt rekomendera Charlotte på Xelent hon är både sminkös och frisör. Jätte duktig. De ligger på strandvägen. Hon ska få fixa mig å ja är kräsen ;)
Jag ska fixa mig på Salong Coquette. De är duktiga alla tre men har hört att Christopher ska vara något extra.
SaT
Ujuj... nära nu... Fjärilar i magen?
Då är det äntligen snart en fru till här i gänget, hihi
Hemligt, det börjar bli pirrigt. Jag är inte nervös för vigseln i sig, men att jag har glömt nåt i all planering runt. Det ska stämma med bussresa, alla ska få sina rum på pensionatet, lunch ska serveras, restaurangen ska dekoreras, tårta och kaffe ska vara förberett, sen är det natta-mat och frukost. Det måste finnas mat till barnen, kom på idag att man kanske ska ha istärningspåsar. Kolla så det finns barnstolar. Måste komma ihåg att packa skjorta att ha hos frisören.
Ja, sånt ligger jag och funderar på hela kvällarna när jag egentligen borde sova. Allt måste inte bli perfekt, men jag vill känna att jag gjort mitt bästa. I morgon ska allt packas, på fredag åker vi upp till pensionatet.
Jag älskar klänningar med rött. Men jag ville inte ha en helröd. Men jag är nöjd med min. Blev även ganska nöjd med mannens plastrong som har samma tyg, och har sytt en näsduk i samma.