• Davina

Norrbottens-brudar, var är ni?

Halloj allihopa!

Tänkte mest höra mig för vilka andra norrbottensbrudar det finns här.

Själv skall jag gifta mig med min blivande den 15 Juli i Gammelstads kyrka i Luleå.

Vilka är ni andra? var ska ni gifta er, ha festen osv.

• Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?
  • Victory

Nyckelpiga:

Jag har haft STORA klänningsproblem!! Jag har faktiskt inte riktigt löst det än, men jag har i alla fall beställt två klänningar, så någon borde ju passa!

Jag var lite sent ute, eller rättare sagt tog det längre tid att beställa en klänning än jag trodde, så det blev lite panik! Det slutade med att jag beställde en klänning från ebay och en från Cinderella här i Piteå. De kommer ganska nära inpå bröllopet så då får jag välja vilken jag ska ha. Jag har lagt ut bilder på dem här:

pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/album&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/my_photos

Men egentligen är min drömklänning en Maggie Sottero, t.ex. Jeraldine eller Addison som jag också har bilder på. Men jag hinner inte beställa någon av dem

Vad har du för klänning?

• Norrbottensbrud 06

Provar igen, ville bara säga hej till er andra norrbottensbrudar!
    Vi gifter oss i Hedenäsets kyrka den 5 augusti :)

• Norrbottensbrud 06

Aha... komiskt!! men nu tror jag att jag vet varför jag inte får in mina inlägg... för att jag skrev vart vi ska ha festen :)

• Nyckelpiga

Norrbottensbrud06, vet tyvärr inte vad du gör för fel.....men ditt inlägg om dina svårigheter att få in inlägg verkar ju iaf funka.......

Victory, jättefina klänningar! Antar att det blir svårt att bestämma sig sedan. Tycekr att det är så fint med släp, men tror inte att jag själv klarar av att gå gracisöt i en sådan.

Jag har inte bestämt mig för ngn klänning än...är ju snarare i god tid, då vi gifter oss först -07. Gillar dock tyvärr lite mer alternativ stil....som oxå kostar mer och är svårare att få tag i här uppe.(bläh!).

Ex Rembostyling klänningar www.rembo.de/ - modellerna Florée, Fascal, Fendi, Nydie under fliken bestsellers och modellen Fine under fliken Highlights. Gillar även KiK:s länningar och Pronovias klänningar - www.ramonadesign.se/pages/henne/nyheter2006/www2/collection6/high/01-1_high.jpg

Kanske man kan få smakråd......

• Nyckelpiga

Har far visst bokstäverna hursomhelst.....skriver för fort utan att kolla efter.....sorry

• Nyckelpiga

Norrbottensbrud06 - kul att det funkar nu! Har för mig att Hedenäsets kyrka är jättefin! Var ska ni ha festen?

• Norrbottensbrud 06

Nyckelpiga, är ju dock inte en sån modell som de du titta på men... dom är helt i min smak med:) menade jag

• Nyckelpiga

Norrbottensbrud06....ja, den var snygg!Köpte du den på Cindirella i Piteå?

Kanske tom ett sådant släp som jag skulle kunna hantera.......

Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?