• Davina

Norrbottens-brudar, var är ni?

Halloj allihopa!

Tänkte mest höra mig för vilka andra norrbottensbrudar det finns här.

Själv skall jag gifta mig med min blivande den 15 Juli i Gammelstads kyrka i Luleå.

Vilka är ni andra? var ska ni gifta er, ha festen osv.

• Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?
  • turran

Vilken fotograf ska ni som gifter er i Luleå anlita? Kommer själv ifrån Luleå, men det var ett tag sedan jag bodde där, så jag har ingen bra koll på sånna saker.

• Brudjuli15

Hej turran. Vi ska ha vår bröllopsfest i Rutviks bygdegård, där får man ta med sig egen alkohol. Vi kommer att fotografera oss på Grodan, mitt i Luleå.

• turran

Vad kostar en "vanlig" fotografering på grodan? Har du någon hemsida där man kan se exempel på vad de har gjort?

• Davina

turran: Det beror på vad ni väljer. Det finns olika alternativ beroende på hur mycket bilder man vill ha, och var man vill bli fotograferad (bara atljé, bara ute, eller båda).

Det bästa är att åka dit och höra sig för.

• MiaVinterbrud

Bodenbruden:
    Kul blogg! Kommer nog att göra en likadan så småningom, men det känns lite tidigt att börja med den nu...gifter mig sommaren -07 ;)
    När gifter ni er?

• Brudjuli15

Här är Grodans hemsida:
    home.swipnet.se/ateljegrodan/
    När vi ringde och frågade vad en fotagrafering kostar sa han mellan ca 3000 - 30000 men att en normal fotografering kostar ca 4000 - 5000 kr. Vi ska boka exakt vilka bilder och album vi ska ha om 2 veckor. jag kan återkomma med mer prisinfo då om du vill.

• Davina

Måste bara säga att den där grodan-hemsidan är supergammal. Åk in och kolla på albumen på plats istället.

• Norrbottensbrud 06

Bodenbrud:
    Hej Jenny! Kul blogg:) Så ni ska gifta er med!! när då? /Lisa (Boden)

• Jessie76

Heej, bättre sent än aldrig kommer en till som ska gifta sig i sommar
    Vad kul med en sån tråd, har inte sett den förrän nu...

Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?