• Davina

Norrbottens-brudar, var är ni?

Halloj allihopa!

Tänkte mest höra mig för vilka andra norrbottensbrudar det finns här.

Själv skall jag gifta mig med min blivande den 15 Juli i Gammelstads kyrka i Luleå.

Vilka är ni andra? var ska ni gifta er, ha festen osv.

• Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?
  • Victory

Här är jag!!

Vi gifter oss i Piteå stadskyrka den 3 juni och ska sedan ha festen i Storfors folkets hus.

• mikaellinda

Vi gifter oss I Piteå stadskyrka och ska festen på StorforsFolkets hus... vilket sammanträffande :)

• mikaellinda

Glömde säga att det är den 8 juli

• Victory

mikaellinda:

Vilket bra val!!

• mikaellinda

Jag vet :) jag är helnöjd med både kyrka och lokal. Kommer ni att ha tipsrunda för gästerna innan ni kommer till lokalen? Den lilla "skogen" är ju perfekt till det

• Victory

Vi ska fota oss före vigseln så vi ska inte ha någon "underhållning" för gästerna innan vi anländer. Annars är ju som sagt skogen perfekt till det! Vi kanske ska fundera på det i alla fall...?

• Victory

Min blivande säger nu att vår underhållning är en femliters dunk hembränt som vi ställer fram!
    (Tror inte det...)

• mikaellinda

Vi ska också fota oss innan vigseln men ska ändå ha en liten tipsrunda för gästerna. Det ger oss en liten paus efter vigseln. Man kan ju behöva samla nerverna och landa tror jag. Bara att få en stund för sig själv innan festen börjar tror jag kan vara skönt..

• Nyckelpiga

Luletös här....har dock inte varit så aktiv på BT ännu, då jag inte gifter mig förrän 2007. Har tjuvkikat lite för att få tips kring planering od.

Vet ej än var vi ska gifta oss och ha festen....flera alternativ som vi funderar på att kolla upp. Davina var ska ni har er fest?

Vi har funderat kring Melderstein, Kronan dvs Thomas Kök, Brändön mfl Vi vill gärna ha ett ställe som är lite utanför och där gästerna kan övernatta. Många långväga gäster. Davins mkt kvar i planeringen?

Snörvliga hälsningar från dunderförkyld

• Nyckelpiga

Smileyn var självklart tänkt efter texten om att jag är dunderförkyld.

Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?