• Davina

Norrbottens-brudar, var är ni?

Halloj allihopa!

Tänkte mest höra mig för vilka andra norrbottensbrudar det finns här.

Själv skall jag gifta mig med min blivande den 15 Juli i Gammelstads kyrka i Luleå.

Vilka är ni andra? var ska ni gifta er, ha festen osv.

• Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?
  • Davina

Hur går det för alla norrbottensbrudar nu?

Har ni bokat fotograf, frissa, lokal osv.

• aktuelle

Lokal är fixad, ska fixa håret själv (är korthårig) och fotona ska syrran få ta, eller en kompis.

• Junibruden82

Hej!
    Jag ska gifta mig den 3 juni i Öjeby Kyrka.
    Å det börjar närma sig...
    Förhoppningsvis har jag fixat en bil får veta ikväll hoppas jag. dessutom till jättebra pris. En plymouth från 1936.
    Håret, festlokal, mat, serveringspersonal, tårta. ja jag tror det mesta är klart sen är det bara att förbereda.
    Däremot har jag ett problem, köpte en axelbandslös klänning och till den hörde ett skärp, men det tyckte jag inte om så jag bestämde att jag skulle ta bältet och göra halterneck på klänningen så jag och svärmor sitter och gör det där och klär knappar i samma tyg och gör knapphål och så nålar hon fast den när jag då har tagit på mig klänningen och så känner jag bara nä det vart inte alls som jag hade tänkt mig..
    så nu har jag beslutsångest. vet inte vad jag ska göra!!
    jobbigt vart det.
    tack för mig.

• Junibruden82

Alltså har ni bokat hotell efteråt eller?
    På statt i piteå var alla sviter fullbokade på vår dag. vi har faktiskt funderat på att boka hotellet dan efter men jag vet inte hur det blir

• Victory

Junibruden82: Ajaj, det är nog vi det! Som har bokat svit på statt den 3 juni alltså. Sorry! Men vi gifter oss i Piteå stads kyrka.
    Var ska ni ha festen?

• Junibruden82

Vi ska vara på Pitholms byagård efteråt.
    Alltså vilken av sviterna har ni bokat?
    det fanns ju 4 st?

• jennywvw

Jag och min blivande hade tänkt gifta oss i år, men vi skjuter upp bröllopet till nästa år för att kunna bjuda in utländska vänner samt att jag gärna frossar i ännu ett år av bröllopsplanering ;)

• jennywvw

Vi funderar lite kring plats, om man skulle ta och gifta sig i Storforsen? Det skulle vara så vackert, i Döda fallet.
    Festen kommer vi att hålla på en av officersmässarna här i Boden eftersom min blivande är militär.

• Jessie76

Hej allihopa!
    Jag har bokat en svit, fast det är i Juli och det är i Luleå - så jag känner mig inte alls skyldig i detta fallet

Jag undrar - är det någon som vet om det finns någon som spelar säckpipa här uppe? Jag vill så himla gärna ha någon som gör det i kyrkan.... Hör av er i så fall!

Jag har ingenting klart känns det som! Inbjudningarnas osa har varit men inte har jag börjat med något program eller bordsplacering ännu inte! Sjukt, jag har helt stannat av känns det som

Kan inte ni andra berätta hur långt ni har kommit osv? Känner mig alldeles villrådig just nu

• Davina

Jag har äntligen beställt ringar nu. Vi var in på boströms och provade ut storlek och tittade på deras utbud, men vi kände båda två att vi verkligen vill ha titanringar, så vi har beställt från titanringar.com. Hoppas de blir som vi har tänkt oss. Det känns minst sagt pirrigt att beställa från nätet.
    Men jag tyckte utbudet annars på guldaffärerna i luleå var uselt. och dyrt som tusan också.

Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?