• Davina

Norrbottens-brudar, var är ni?

Halloj allihopa!

Tänkte mest höra mig för vilka andra norrbottensbrudar det finns här.

Själv skall jag gifta mig med min blivande den 15 Juli i Gammelstads kyrka i Luleå.

Vilka är ni andra? var ska ni gifta er, ha festen osv.

• Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?
  • Victory

Idag ska vi gå och titta på ringar!!! Vi har visserligen tittat lite förut, men nu känns det som om jag snart måste bestämma mig, det är ju bara 8 veckor kvar idag!!

När kommer vita vår/sommarskor in i butikerna, tror ni? Det känns långt borta, speciellt när det snöar ute! Men jag börjar känna mig lite stressad över detta, det borde ju komma snart med tanke på att examen närmar sig och så. Ska ta en "bröllops-sväng" på stan och bara titta på saker till bröllopet idag!

• aktuelle

Victory : min riiiing är klaar :D vad lutar det åt för ringar? :) vita skor finns det redan endel, såg lite på skokanonen när jag var där i veckan.. så det har redan börjat komma.

• Victory

Nu har vi beställt ring!!!!
    Jag känner mig sååå nöjd och kommer inte att ångra mig. Dessutom tyckte min m2b också att det var helt rätt ring!
    Jag har ingen bild på ringen, bara en liknande:

pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/detail&.dnm=7b76.jpg&.src=ph

Och inte nog med det: Jag hittade skor också! De hade fått in några skor i "brud-stil" på Wedins och jag köpte ett par som kändes rätt och satt bra. Bara 380 kr jämfört med minst 1000 kr om jag skulle köpa från Cinderella! Jag lägger ut bilder:

pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/detail&.dnm=f9c9.jpg&.src=ph

Jag har aldrig varit på Skokanonen (vi bor i Piteå). Var ligger det?

Vi var till Luleå förra helgen då det var brudvisning i Strand Gallerian, men jag blev jättebesviken! Butikerna hade nästan inga bröllopssaker framme. Var det någon fler som var dit? Vad tyckte ni?

• theresiawiklund

Hallå på er!
    vi ska gifta oss den 15 juli vi med! hör av er!
    kraam

• Bruden79

aktuelle - ja stan är ju inte så stor så vi kanske vet vilka vi är. Han var 79:a va?

• Bruden79

theresiawiklund - jasså, du hänger också här... Novahs mamma du vet! Kram på dig!

• aktuelle

Bruden79: jepps, han är 79a från sunderbyn, samma med min äldre syster, på nått vis känner man alltid till varann i den här stan :P

• Brudjuli15

theresiawiklund: Vad kul att vi ska gifta oss samma datum :)

• Davina

Igår var jag på Ohlssons tyger och köpte tyg till tärnornas klänningar och så hittade jag ett jättefint thaisiden också till brudklänningen så jag köpte åtta meter av den också. Kändes hur coolt som helst.

Jag fick mina papper till inbjudningskorten som jag beställde från Panduro idag... men jag är liite missnöjd... de var så gula. Jag hade tänkt att de skulle vara lite mer cremefärgade..bara lite gular än vitt.. men de var så väldigt gula... jaja. jag kanske vänjer mig.

• augustibrud 2006

jag va ocks¨på stranfs galleria på brudvisning.Helt värdelöst!!
    Men dagen efter var jag påp filipsborg i kalix på bröllopsmässa.det va helt kanon bra.dem gade fått med allt,allt från inbjudningskort,tårta,kläder,blommor,allt..

Svar på tråden Norrbottens-brudar, var är ni?