• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Noomi

Jag ska inte heller sitta här längre. Ska dock inte göra något nyttigt utan dra ner på stan och spana efter nya bröllopstidningar! :D
    En diamant var tydligen inte nog, här ska spenderas mer pengar!

• Sanasol

Hej tjejer!

Har skickat tillbaka provringarna till smeden idag, så nu jädrar är de riktiga ringarna snart på gång! O vad spännande det känns, måste bara försöka få någon klarhet i min ringstorlek först och främst.

Sen är man fattig, igen! Eller inte riktigt, men ekande tomt på bröllopskontot igen iaf ;)

• Noomi

Spännande Sanasol! Kolla upp storleken ordentligt bara... man kan ju inte alltid lite på ringmåtten eftersom det beror på hur bred ringen/ringarna är.

Är själv lite fattigare nu, haha... men det känns jättebra!
    Anser att jag har full anledning att tröstshoppa diamanter och tidningar idag, har nämligen blivit kallad till domstol!
    Hatar det här jäkla landet ibland! Har ringt och tjatat samt skickat studiebevis åtta gånger om att det här huset endats bebos av studenter och att vi alltså _inte_ ska betala nån skatt. Ändå kommer det påminnelse efter påminnelse till alla vi fyra här.
    För ett par månader sen fick vi hem brev med en bekräftelsepå att det är ett studenthus, så då trodde vi ju saken var ur världen... men nej då!
    Längtar hem till Sverige? Jepp!

(var tvungen att klaga lite bara...)

• Sanasol

Till domstol? Herreguuuud!!

• Noomi

Haha, ja... visst låter det hemskt!
    Ska upp till skolan på tisdag så får de fixa det åt mig. Är så jäkla trött på att de aldrig fattar att vi redan lämnat in femtioelva olika studiebevis till dem!

Men det ordnar sig... har för mig att jag har blivit kallad en gång tidigare också. Är inte så förvånad, det här landet verkar äälska att krångla till allting!

• Sanasol

Ja, låter säkerligen tio gånger värre än det är! Jobbigt dock när det ska krånglas och ha sig!! :(

• Noomi

Jupp... men det är bara att skratta åt eländet, är som sagt van.
    Vägrade att skaffa bankkonto här för att de ska strula till allting. Bara att skaffa lånekort hos videouthyraren kräver alldeles för många papper för att man ska orka bry sig.

Nu har jag ju iaf min diamant att glädja mig åt, ser fram mot när den sitter fast också! :)

• Sanasol

:D Japp, det kommer bli så vackert så! :) Ska bli riktigt roligt att se ringen faktiskt! :):):) Min med... hihi...

• Noomi

Vi är rörande eniga om att det ska bli roligt att se våra ringar! ;) :D

Nu ska jag spana in min nya bröllopstidning! Jag är fullt medveten om att jag har ett beroende, och jag är stolt över det! :D

• Sanasol

Hihi, alla är vi väl beroende av nåt! Sitter och mumsar cashews just nu *mums*