• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • helmina

lightfish

Var hittar du som då??? :)

• Noomi

helmina - Antar att du menar vart man kan hitta tidningarna lightfish pratade om?
    Bästa tipsen är Pressbyrån och Press Stop, de brukar ha det mesta.

• lightfish

Noomi

Hoppas det var det hon mena och tack :)

• Noomi

Ja, det borde ju ha varit det... :)

Du förresten, hur är InStyle och Elegant Bride egentligen? Är det väldigt flådigt och påkostat eller lite mer "normalt"? Är ute efter en tidning som varken propsar på klänning för 100k eller bröllop a la marängprinsessa.
    Men varför frågar jag egentligen... finns dels inga amerikanska bröllopstidningar här och dels så... ja, jag kanske borde inse att man inte bör shoppa upp alla pengar på tidningar.
    :D

• lightfish

Noomi

Jag tycker de båda tidningarna stämmer överens med vad jag letar efter: inga marrängklänningar och inga push för dyra bröllop även om det givetvis förekommer dyra saker i alla tidningar. Det är dyrt och billigt om vartannat :) Nåja, skulle du hitta nån av dem: kolla så förstår du vad jag menar :)

• Gerda

Noomi

InStyle har ju æven som tema att følja kændisar - amerikanska då før det mesta. Ex. intervju med en kændis om kommande brøllop osv och oftast en kændismøhippa.

Det ær himla kul att læsa iaf :D

• Noomi

Men det låter ju bra! Har ju förhoppningsvis jobb i höst så då kan jag nog motivera (som om det skulle behövas) inköp av både engelska och amerikanska bröllopstidningar, _trots_ pålagda importavgifter, suck!

• lightfish

Gerda & Noomi

Min tärna fick lite dåligt samvete att hon inte skickat några tidningar till mig från USA men jag hann säga att jag köpt en HEL del så hon behöver inte känna att det är hennes "plikt" :D :D :D

Dock vet jag att så fort nya nummer är ute kommer hon vara där och köpa upp sig och skicka till mig, söt som hon är :)

• Noomi

Ah, vilken service... vad bra!
    Nu är det dock bara skola som gäller för mig... har tänkt att köpa mig en tidning i helgen som lön för mödan efter en lång vecka (eller nåt). :D

Fasen, de ringde just från nåt flygbolag och undrade om diamanten jag beställt var slipad och hur många carat den var på...verkar som jag får betala tull, fan!