Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Vad är det för böcker du köper? Barn?
Jag borde iof också hålla mig till böcker i mitt studieämne, men ah.... jag får väl börja jobba extra. :D
Gaaarghh! Jag har just beställt diamant!
Vet inte varför jag är så satans nervös, känner mig halvt hysterisk..haha!
Kanske känns alldeles för vuxet att köpa diamant till förlovningsring eller nåt, vad vet jag.
Uscha, tror jag behöver en cigg!
Nej, inte æn som tur ær :)
Jag ær all-læsare. Deckare køper jag mest bara i pocket men romaner, fantasy si-fi och fakta bøcker køper jag inbundet... så det blir dyrt i længden.
Men nu måste vi strama upp alla fronter ;)
Noomi!
Missade helt att du bestællt diamant! Blev det från Blue nile?
Spænnande spænnande tider!!!
Ja, det är från Blue Nile.
Leveransen skulle ta ca två arbetsdagar tror jag, så nu kommer jag vara på helspänn tills måndag/tisdag!
Känner mig grymt förväntansfull och samtididgt lite dum i huvudet som lägger så mycket pengar på en stenjävel. :D
Haha... dela upp kostnaden på 60år!
Blev det 0,40ct?
Ska bli så kul att se din førlovningsring! Så hærligt att din sambo smider den!
Ja jösses, då blir den ju inte alls så dyr..haha!
Ja, det blev en 0.40, perfekta mått på den också med tanke på ringmått och fattning.
Och här har du en till som längtar efter att få se den! Har en känsla av att se den på CAD-ritning inte riktigt är samma sak som att se den i verkligheten! :D
Ja, the real thing lær ju vara en helt annan kænsla!
Nu længtar jag till 16, vi ska gå på stan o strosa lite... o så ær jag hungrig och vill ha nåt gott :D
Hej! Nu e jag här igen fast en jag inte ska sitta här :D. Finns det nån separat tråd för oss som gifter oss i juli 2007?
Trollungen, inte vad jag vet!
Hænger hær och på 070707 tråden :)