• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Fru Cinderella

Vill prova *gråter en skvätt*

• Noomi

stefans fästmö: Det var så lite så! :) Gerdas favvotidningar har jag inte läst... har varit på jakt efter MS Wedding men inte lyckats hitta någon, suck!

Cinderella- Haha, kryper det lite i fingrarna? ;)
    Kommer vara precis lika dan när det är dags för oss. Ska antagligen beställa diamant imorgon vilket väl kommer innebära att jag sedan kommer ha näsan tryckt mot fönsterrutan på jakt efter FedEx-gubben dagarna i ända.
    :D

• Fru Cinderella

Det värsta är att nu är sambo på jobbet o jag är helt ensam hemma med de obevakade ringarna. Varför var jag så dum o lovade en sådan sak *skakar på huvudet*

• Lioness *förlovad*

Vi köpte våra ringar två veckor före förlovningsdagen och vi kunde inte låta bli att prova dem samma dag... :) Fast sedan var de i tryggt förvar till vår femårsdag. Förstår att det kliar i fingrarna, men försök tänka på nåt annat! Enklare sagt än gjort, jag vet...

• Fru Cinderella

Lioness *förlovad*

Ja de bara hägrar i bakhuvudet på mig. Det värsta är att jag är ledig nu idag till sön *argh* nej nu ska jag försöka plugga lite, kanske får tankarna på andra saker (inte) :)

• Stefans fästmö

Äntligen!! En Instyle Weddings finns nu i min ägo! :D Det fanns både den o MS, jag bläddrade i båda o valde slutligen Instyle... Såg faktiskt ingen av "dina", Noomi.

• lightfish

Stefans fästmö

Jag älskar min InStyle :D :D :D
    Sen ska jag ta och leta reda på tant Martha Stewarts tidning för oss som är besatt och planera detaljer ;)

• Noomi

Jag vill också ha MS!!! Ska till London på lördag så jag får snoka runt lite där då, nån stans ska den väl för 17 finnas!

Stefans fästmö: När jag var i Halmstad hittade jag både You and Your Wedding och No1 Brides, så det ska finnas. Hetaste tipset är säkert Pressbyrån.

• Stefans fästmö

lightfish

Ja den verkar jättebra! Skulle gärna ha MS oxå men får vänta lite, har inga pengar... Det känns att betala 99 kr för en tidning!!

Noomi

Jag har oxå sett dem på Pressbyrån förut, de kommer säkert tillbaka. MS kom ut idag i Sverige, kanske i England oxå?

• lightfish

Mmm...känner igen det där med pengarna, jag har ju köpt tidningar nu för drygt 1000 kr :-O Sanslöst....(får väl lägga in det i min budget..)

Men är man fast i tidningsträsket så är man!!! :D :D :D Jag köper ju ganska mycket tidningar annars oxå: Elle, Cosmo, Hennes och lite annat får gästspela ibland ;)