Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Kan ju svara sjælv också... det jag vet just nu!
Provsmakning
Ska ni ha det?
Ja, vi provsmakar :)
Betalar ni nåt extra før det?
Ja, vi betalar nog en mindre summa - det ræknas inte som en helcatering iaf.
Vad provsmakar ni?
Vi provsmakar menyn /menyerna och tårtan.
Ska ni provsmaka ensamma eller bjduer ni med några?
Vi sjælva och ett komipspar eller våra førældrar.
Gerda
Kanske har löst problemet, funderar på att prata om landet i skärgården..Ornö.
Det ligger ju mitt emot Kymmendö som kallades Hemsö i boken Hemsöborna som Strindberg skrev :D
Det är ju om att leva livet, berätta hur det kändes första gången jag åkte ut dit. Hur vackert det är och hur fint det ligger i skogen med alla karga berg och ljungen, blåbär- och lingonriset.
Ja! Låter melodiskt, lockande och vackert!
Kör hårt!
Gerda
Tur att du finns här som är så positiv och pushande :D Nå, så ska jag få ihop det oxå... :D :D :D
:D :D :D
go go go!
Gerda
Har inte bestämt mat än, så det vet jag inte... Men jag vill absolut provsmaka, om vi väljer catering kommer vi ju göra det för att veta vad vi väljer, ev får man väl betala lite för det. Sen funderar vi ju på att anlita en tapasrestaurang, o då lär vi väl gå dit med mina o m2b's föräldrar o äta... Det är ju vår favoritrestaurang så det är inget svårt val... :D
Nu har vi kollat i min inspirationsbok från Panduro, lyckligtvis gillar vi samma kort! Han tyckte mitt förslag på färgtema var bra oxå, så det är spikat! :D (koboltblå/ivory/guld) Nästa steg blir att gå till Panduro o kolla deras pärmar med ännu fler förslag, o inte minst kolla på papper o band o stämplar o allt vad det finns... Såå kul! Långtar tills vi bestämt oss o kan börja! :D :D
Härligt Stefans fästmö! Visa bilder på provkorten sen! Tror också att de färgerna blir superfina - Ovanliga och eleganta!
Tack, kul att du tycker färgerna är fina! Såklart det kommer bilder, så fort vi gjort! :D ååh, vill ju nu!! ;)
shit.. nu har förlovningsringarna kommit o jag bara får INTE hämta ut dem.. *nervös sammanbrott* hjälp mig tjejer!!!