• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • lightfish

Dumma gubbe som inte ville bli som jag ville... Åh...

• Noomi

Ja, jag lägger också hutlöst mycket pengar på tidningar. Köper ju fem olika tidningar här (om bröllop bara... köper Elle o likande också) och eftersom de kommer ut så ofta drar det ju iväg, vansinne egentligen.
    Jag försvarar mig med att jag får så mycket budgettips, haha!

Stefans fästmö- Här där jag bor finns inte MS överhuvud taget, men i London ska man väl för tusan kunna hitta amerikanska tidningar... jag hoppas!

• Gerda

BUhuuuuuuuuuuuuu ingen MS här i Oslo ännu... kollar o kollar.....

Men jag ska till sv nästa vecka... hoppas det finns nån ex kvar i örebro....!

Huga.... budgeten till tidningar.... kan INTE räknas in i bröllopsbudgeten... uj uj...

• lightfish

Gerda

Åh....du har egentligen rätt, borde inte räkna in tidningarna men mitt ekonomiska sinne säger...joooooo... :D :D :D

• Gerda

Kan du inte ta tidningarna till nöjes/fritids/kunskaps budgeten... alltså helt skild från bröllopsbudgeten ;)

Jag tycker ju inte att bröllopstidningarna är så dyra iom att jag köper mina scraptidningar för mkt mer.... så jag liksom viftar bort bröllopstidningarna... (säg inget till andreas!)

• Noomi

Jag får gå bärsärkargång i London på lördag, blir ju så nyfiken när ni pratar om den att jag mååste köpa den!
    Jag ska iof till Confetti (confetti.co.uk) och få mitt bröllopsbegär stillat lite.... och tunnare plånbok säkert! :D

• Noomi

Gerda- Hittade en fin bild till godisbordet, skickar över den till dig på Messenger!
    Gryymt pastellig, haha!

• Gerda

pasteller är inne i år! Flytta fram datumet? ;)

• Noomi

Jo visst, om det inte vore för att vi saknar pengar och skulle komma hem typ två veckor innan bröllopet... men fixar du allt så!
    ;)

• Gerda

hihi, betalar du alla barngrejer vi behöver så tar jag jobbet! ;)

En utmaning är alltid skoj!