Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Gerda
vad bra att allt var bra.
Då är du alltså i vecka 10 nu om du har gått 9 fulla veckor.
kommer att följa dig har ju själv två barn så jag vet vad du kommer att gå igenom. Både oro och lycka m.m.
klart du ska kontakta dem, minsta oro så ska du ringa och prata eller få tid.
Tiger72
:) Imorgon är det fulla 10 å början på v.11! Längtar efter första "stolpen" v.12.
Tack, det värmer att du tänker på oss! Det är maraton förberedelser hemma, tar igen planeringstiden vi inte fick ;)
Tiger72
Har du bestämt vilken sten du ska ha i din ring? *nyfiken*
Gerda
Vad skönt att allt var bra! :) Spännande att ni snart får lyssna på hjärtat!!
Ikväll ska jag o m2b kolla på inbjudningskort o förhoppningsvis komma på ungefär hurdana vi vill göra... Har frågat lite om när vi kan göra det o nu ska det äntligen bli av! Han tycker ju fortfarande att det är väldigt långt kvar, men har väl börjat inse att det inte skadar att börja i god tid iaf! :D En kompis ska hjälpa oss att göra dem.
Åh, inbjudningskort! När minsta sonen inte kunde sova inatt så satt jag och funderade på hur våra ska se ut, så jag ska ta mig till reklamfirman som ska göra dom och kolla lite med henne, om det ät genomförbart och vad det kommer att kosta. Här tycker sambon också att det är lite för tidigt att börja titta på "allvar", men efter mycket "tjat" så förstår han att det är bra att ha en budget klar långt i förväg
Stefans fæstmø
Ja, det ær skønt att det gick bra då. Længtar till vi får lyssna på hjærtat dock.
Roligt att ni børjar med inbjudningskorten :) Har sjælv pillat med några provex hemma... bara før pysslandets skull.
Frågor jag slænger ut till er hærinne først! ;)
Provsmakning
Ska ni ha det?
Betalar ni nåt extra før det?
Vad provsmakar ni?
Ska ni provsmaka ensamma eller bjduer ni med några?
Tack tjejer!
:D :D :D
Gerda
Oj....ja, eftersom vi inte ens kommit så långt som att vi valt ut ställe så...
Men, vi kommer nog åka och provsmaka med svärföräldrarna för att ha ytterligare refrenser så att säga :) Ju fler desto bättre i detta fall :D
Oj oj oj...jag har inte kommit på nåt ämne :( :( :( Vet inte alls vad jag ska prata om...
:( :( :(
Skriv 5 st tænkbara æmnene - lægg i burk och vælj en. Sen MÅSTE du prata om det æmnet!