Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Noomi!!!
Jag äääääääääälskar den tråden!!! Hittade den i förrgår och jag har gråtit så många tårar av ren glädje! Den är en av mina favoriter också!
Har en väldig oro inför den delen av "barnaskapandet" så det var så skönt att läsa om par/mödrar som kan se tillbaka med humor :)
Lightfish! Så härligt med MS!!! Jag är så sotis! :D
Noomi
"nån helgdag på måndag" - inte 1 maj, eller...? ;) :D
Gerda
Förstår dig, det är väl inte den biten man längtar mest efter kanske... Alla historier om kvinnor som spricker - men inte känner det för de har redan så ont... Hu! (Fast hormonerna sätter väl in oxå, delvis därför man inte känner tror (o hoppas!!) jag!
lightfish
Åh, den som hade en pojke som köper tidningar åt en!! :) När jag "erkände" att jag hade köpt en sist sa min "En till?!?" nästa förskräckt... Men nu måste du ju jämföra MS o Instyle o skriva en recension, så jag vet om jag ska köpa den oxå!! Eller ska jag satsa på You and your wedding, enligt Noomis råd? ;)
Btw, det var när jag såg annonserna på ringar i Instyle som jag började förstå hur man överhuvudtaget kan få en ring att kosta närmare 100.000... Har inte fattat det innan, men vissa ringar där är ju helt täckta med diamanter!! Ser inte ens materialet under... Fast jag skulle inte ens vilja ha en sån, faktiskt... Och som tur är! :D
stefans fästmö- Haha, det är det ja! :D
Ledsen men här i England heter alla helgdagar "Bank Holiday" så jag brukar inte ha koll på om det är nåt särskilt... :D
Ingen MS idag heller, får nog ge upp och hoppas på att hitta nån hemma i Sverige i sommar...suck!
Gerda - Ja, visst är den tråden underbart rolig! O har redan sagt att när jag ligger där på förlossningen ska han ha bandspelaren redo för alla hemskheter jag kan häva ur mig! :D
Noomi
Andreas undrar om man kan ge epidural munnen o ner ;) Han tror att jag kommer krossa hans händer samt ge honom skulden för allt.... Undrar var han fått sånna misstankar ifrån?!
Haha... ungefär samma här. Han räknar med att jag kommer lägga skulden på honom för allt som någonsin hänt i världshistorien. Av denna anledning vill han ha med bandspelare så han kan använda den i utpressningssyfte senare när jag inte är "tillräckligt snäll mot honom".
Hihi, min karl tror att jag kommer säga massa dumt under förlossningen sen när det är dags för oss... men har man inte all rätt till det då? dock kommer jag säkerligen skälla ut honom för att han gjorde så mot mig (gravid alltså) när värkarna sätter igång... hahahaha
Fast jag tror ärligt att jag skulle kunna få för mig att ringa rfsu och beskylla dem för förlossningen haha.... En stämning är på väg! :D
Bröllopsmässigt idag:
Jag har packat ner alla bröllopstidningar utom 2 Marthas....!
Gerda
Hihihi, ja det vore väl nåt?!? *asg*
Duktigt, klarar du dig på bara två till flytten? Hur var den andra lägenheten förresten?
så sanasol nu är jag här
ja du får låta bli att kolla på 2007 när de kommer.
själv har jag inget annat val än att låta bli då min redan är beställd.