• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Sanasol

Mmm, puh det kommer ta tid!! men man "tjänar" ju på det i slutändan!!

• 26maj2007

japp det gör man.

tror att vi sparat 550000 på att göra gund och allt det andra själva.

garaget är i lösvirke. kosta oss 30000 och skulle byggföretaget gjort det hade det kostat 120000.

• Sanasol

Mmmm, det är helt sjukt mycket pengar! Det lägger man hellre på insidan tänker vi då! :)

• Gerda

:) Oj vad ni har varit flitiga!

Sanasol

Japp vi packar själva, men efter utrensningen i förra flytten så är det inte mkt kvar. Bara böckerna som tar otroligt mkt plats fast jag gav bort 2 stora flyttlådor förra flytten så har vi 6 stora nu...

Men jag har ordnat flyttfirma billigt ;) Bara de kan flytta när vi "måste". Det blir rätt kort varsel iom att vi vill flytta om 2v.

Lägenheten idag var uuuunderbar! Nybyggd och fräsch... dessvärre bara en tvåa. Andreas jobbkamrat vet ju inte att vi behöver en riktig trea, utan hon trodde att det stora förrådet kunde va bra extra rum ha ha... inte till spädbarn direkt ;) Så det var inget svårt beslut även om badkar och stora terassbalkongen lockade... :D

• Sanasol

Gerda

Då blir det den på bilderna jag sett då! :):):) Blir ju bra det med!!

• Gerda

Sanasol

Jajemän! En dyr j-a lägenhet! Men det blir jätte bra i längden, inte ha bråttom att hitta större för barnrum och så. Bättre att få flytten gjort nu än senare. Stora projeketet nu är att leta efter tvättmaskin och torktumlare... vart det är bäst - sverige eller norge att köpa. Roligare kan man ju ha det ;)

• Sanasol

hihi, nämen tvättmaskin och tumlare är väl jättespännande? ;)

• Gerda

Ja, superspännande! ;) Vi ingår iaf diskmaskin, spisugn o kyl o frys *halleluja*

• helmina

Hej på er
    Här har det skrivits en del. Har haft lite mycket det senaste så det tog ett tag att läsa ikapp:)

Vilka tidningar tycker ni bäst om - och var hittar man dom???? Tittade på Maxi häromdan och dom hade bara Bröllopsmagasinet så det fick vara.

• lightfish

helmina

Jag har fastnat mest för Weddings InStyle för att de har mycket i min stil :D Sen Elegant Bride var riktigt bra. Sen kan ju tilläggas att det är VÄLDIGT mycket reklam i alla tidningar oavsett om de är svenska, brittiska eller amerikanska.

Dock föredrar jag de amerikanska för att det är lättare att räkna ut priserna :)I de svenska står det knappt några priser, undantaget är väl Amelias bröllopsutgåva.