• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Noomi

Jag kan bidra med en body och två par blöjor, duger det?
    :D

• lightfish

Jag sitter här och skrattar så N siter och tittar lite förunderligt på mig :D Nåja, jag får lägga in kostnaden i den där andra budgeten då...

• Stefans fästmö

lightfish

oj, så mycket?!?

Noomi

Köper du alla nr, av alla fem? Då drar det iväg förstås...

Men jag köper iofs aldrig tidningar annars, så jag har inget att jämföra med... Konstigt egentligen, har aldrig känt nåt sug efter en "vanlig" modetidning, men nu plötsligt för att det står bröllop framför så lockar det... ;)

• Noomi

Stefans fästmö- Näe... alltså, jag köper ju inte alla nummer... inte alltid iaf... eller ja, bara när det ser extra intressant ut, *host host*

Jaaa, jag köper varenda jäkla nummer! Jag kan ju för tusan inte låta bli... för annars _kan_ jag ju missa det där ultimata tipset som skulle förgylla hela våran bröllopsdag... eller nåt.

• lightfish

Noomi

Haha...skönt att höra att fler är som jag!! :D :D :D Jag köper ju oxå varenda djäkla nummer, för tänk om man skulle missa det ultimata

• Noomi

Ja, precis! Tanken är ju fruktansvärd!

• Fru Cinderella

Det är hemskt hur tidningsgalen man blivit. har aldrig köpt tidningar som jag gör nu o läst dem från pärm till pärm, man verkligen slukar ju all information som någon liten parasit svamp *skrattar*

• Stefans fästmö

Ja, det är märkligt... Har ju aldrig heller köpt massa tidningar... Och som du säger Cinderella, jag läser dem jättenoga, tom alla reklam! Och viker hundören där det är nåt intressant... Har tänkt börja klippa ut snart o klstra in i nån pärm eller så, för det börjar bli många hundöron att leta bland när/om det är nåt jag vill hitta... ;)

Men det klart, börjar man tänka som Noomi o lightfish då är det ju kört! ;) Tänk om man missar just det man skulle behövt!! :D

• Noomi

Vadå? Man kaan ju faktiskt göra det! ;)
    Jag fick t ex tips om den perfekta bröllopstårtan i en tidning som vi kommer fixa själva nu... där sparade jag ett par tusen spänn, hepp!
    Nu när jag säger det.... det gjorde jag ju faktiskt, måste betyda att jag kan köpa några tidningar till! :D

Min största sorg är att jag inte kommer kunna ta med mig mina tidningar hem när vi flyttar tillbaks för att de väger multum. Så snart måste jag börja klippa i stackarna, usch!

(Behöver jag påpeka att jag alltid varit komplett tidningsgalen)

• Gerda

Fick en chock før inte så længe sedan... Andreas ræknade ut hur många bøcker jag kunde køpt før alla tidningar från føra året (brøllop o hobby o liiiite mode;))

Då blev jag næstan deppad.... Min boklista minskar aldrig, utan bara økas på.... fast jag køper bøcker før sækert 500 i månaden.