• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • romi

Cinderella.. Såg att vi hade samma datum!! Skoj!!

• Fru Cinderella

romi

*hihi*
    Vad kul, den första jag träffar med det datumet.

• Lioness *förlovad*

SaraV och helmina, välkomna hit! :)

Gerda, grattis till lägenheten!

Jag har inte varit inne på ett tag igen och här händer det ju saker för fullt. :D Läste lite om dina ringproblem Sanasol, men de verkar ha löst sig?

Vi sysselsätter oss för tillfället med allt annat än bröllopsplanering, men det är saker som måste fixas innan vi kan gifta oss, så på sätt och vis har de ändå med saken att göra. Idag har jag sprungit ruint på stan och kollat tapeter till huset - inte det enklaste precis...

• Lioness *förlovad*

SaraV, jag är25 och sambon 31. Vi har varit tillsammans i 5 år och 2 månader och förlovade i 2 mån. Planerar bröllop till 7 juli 2007. Bor i Vasa, Finland.

• Sanasol

JAPP! Missuppfattade varann litegran jag och smeden! Sen blir inte fattningarna på ringen precis som jag tänkt från början då smeden inte vill använda den typen av fattningar eftersom de inte är hållbara... men nu har vi kommit fram till nåt som känns jättebra för oss båda! :)

• Snart Liverhorn

Oj, Tror jag har hittar rätt nu. Ska gifta mig 19 maj 2007 i Backa kyrkan/Göteborg.
    Kram på er!

• lightfish

Snart Liverhorn

Välkommen hit, kan vara bra att stanna här i sommar 2007 tills det börjar närma sig lite: vi är ju lite tidigt ute :D
    (man brukar ju säga ett år innan) Sen finns det ju folk här ifrån alla delar av landet och med olika smaker :)

Men grattis till att du ska gifta dig med din kille :)

• juli07

Jag kommer att vara 29 när jag gifter mig och min M2B kommer att vara 27, våra söner 4 och 2. Vi gifter oss den 7 juli -07.

• SaraV

Hallå alla

Hur mycket planerar ni redan nu?
    Vi ska gifta oss 21 juli 07.
    Är det för tidigt att börja planera/bestämma för mycket redan? Vill försöka bestämma så mycket som möjligt så vi kan börja småhandla å sånt redan nu. Ska försöka sprida ut utgifterna

• Clobberella

Vi ha bokat kyrka och lokal, och diskuterat igenom det mesta, men nu kommer vi inte att göra speciellt mycket på i alla fall ett halvår... ska besöka lokalen i sommar och kolla läget bara...