• Svar på tråden 3 juni 2006
  • juni3brud

Malin Jätte mysigt ställe för festen...

Har fått Ja tack svar från mer än hälften av de inbjudna. Bara 2 än så länge som inte kan komma. Ena pga allsvensk fotbollsmatch, han spelar, och andra pga SM i Go kart, han kör go kart. Men i övrigt så ser det ut som att de vi bjudit kommer... Kul!!!

• Malin A

juni3brud
    Tack!
    Nu har anmälningarna börjat trilla in och det känns verkligen kul!
    Har nyss bokat tid den 1 juni på nagelstudio - jag ska göra snygga lösnaglar!

• juni3brud

Min tärna är nu opererad och det verkar som att det ska ordna till sig och att varken hennes liv eller hennes medverkan på mitt bröllop inte är i fara. Vilket känns JÄTTE skönt!!! Ska sätta mig och börja lite smått med bordsplaceringen och presentationen av gästerna idag tänkte jag. Tror att det kommer att ta tid att få till...

• Charleston

Halloj!

10 veckor, brudar... Igår var det precis 10 veckor till den 3 juni, (så idag om 10 veckor är vi alla "o-nyfikna" och stadgade, ärbara kvinnor... ;)
    ...Och 10 veckor, det var ju så långa (korta) som sommarloven var när man var liten... (Och alla minns väl hur fort det gick från examen med "Den blomstertid..." tills man stod där på skolgården igen, på uppropsda´n i augusti... ;)

Vi fixade bil i torsdags!!! Kontaktade en veteranbilklubb och fick kontakt med en äldre man som har en Rolls från 1938 och en Cheva från 1925... Vi får välja vilken av dem vi vill ha, Chevan är helt öppen, och Rollsen täckt, så vi kunde vänta lite och se hur vädret verkar bli sa han. Jättemysig liten farbror!
    Nu är det eg "bara" 3 riktigt STORA saker kvar; ringen, buketten och tårtan. (Ska låta göra/designa egen ring och använda gammalt släktguld, så det hänger eg bara på mig... (vilket den blivande maken påminner mig om så gott som dagligen...) Sen ska jag gå till floristen - vat ganska väl vad jag vill ha, men den måste ju beställas + att vi ska provsamaka och bestämma tårta.
    (Och så allt oändligt småpill förstås, som kan stressa en sönder och samman...)

Men, men vi har ju som sagt 10 veckor på oss... ;)

• juni3brud

10 veckor.... det är som sagt inte länge alls...

• Victory

Nej, tiden går fort!

Vi började vår "bröllopsbantning" igår. Det är bara min m2b som behöver gå ner i vikt men jag tänkte haka på för att bli lite mer vältränad och känna mig sundare!

Och idag har jag suttit inne nästan hela dagen och knåpat med festprogrammet, trots det underbara vädret ute! Vad gör man inte för sitt bröllop...

• Yllo

Jag har tråkigt!! Allt är klart (nåja nästan, men det som jag kan göra klart nu i alla fall) så dom här sista 10 veckorna går såååå lååååångsamt Det tråkiga är att ingen svarat på inbjudningarna än Hur lång tid ska det ta?? Alla fick sina inbjudningar i tisdags *trist och tråkigt*

• Malin A

Hej alla!
    Våra inbjudningar kom fram i torsdag och vi har fått svar från 4 par än så länge, plus föräldrar så klart. En rolig överraskning i fredags då min kusin skickade blommer som gratulation - hon visste inte om det! Men om hon kommer vet jag inte!

Men Yllo - oroa dig inte - svaren kommer! Ska ni själva ta emot anmälningarna? Vi har angett både adress, tfn och mail, och de som svarat har ringt.

Idag är det 69 dagar kvar!!!

Svar på tråden 3 juni 2006