Halloj!
10 veckor, brudar... Igår var det precis 10 veckor till den 3 juni, (så idag om 10 veckor är vi alla "o-nyfikna" och stadgade, ärbara kvinnor... ;)
...Och 10 veckor, det var ju så långa (korta) som sommarloven var när man var liten... (Och alla minns väl hur fort det gick från examen med "Den blomstertid..." tills man stod där på skolgården igen, på uppropsda´n i augusti... ;)
Vi fixade bil i torsdags!!! Kontaktade en veteranbilklubb och fick kontakt med en äldre man som har en Rolls från 1938 och en Cheva från 1925... Vi får välja vilken av dem vi vill ha, Chevan är helt öppen, och Rollsen täckt, så vi kunde vänta lite och se hur vädret verkar bli sa han. Jättemysig liten farbror!
Nu är det eg "bara" 3 riktigt STORA saker kvar; ringen, buketten och tårtan. (Ska låta göra/designa egen ring och använda gammalt släktguld, så det hänger eg bara på mig... (vilket den blivande maken påminner mig om så gott som dagligen...) Sen ska jag gå till floristen - vat ganska väl vad jag vill ha, men den måste ju beställas + att vi ska provsamaka och bestämma tårta.
(Och så allt oändligt småpill förstås, som kan stressa en sönder och samman...)
Men, men vi har ju som sagt 10 veckor på oss... ;)