• Svar på tråden 3 juni 2006
  • jamboochjag

Jag är så glad idag!! min klänning kom precis!! Den skickades från kina i fredags och nu är den här hos mig!! Har inte provat den ännu, är på jobbet men den är så fin och arbetet ser så bra ut!!

Sen har en av mina äldsta vänner berättat att han kommer jag är så glad för det också. Han bor ej i sverige och jobbar jättemycket så jag har verkligen inte räknat med att han ska komma men idag fick jag ett mail om att givetvis inte missar mitt bröllop!! Betyder så mycket för mig!!

En bra dag idag!

• Victory

jamboochjag

Vad kul att din klänning har kommit! Varifrån har du beställt och vilken klänning? Jag har beställt en Dion Sharoi från Cinderella (Shanghai), den kom förra veckan och den är helt underbar! Superfina broderier och den satt perfekt! Åh, i helgen måste jag prova den igen!!!

• emma26

Är det någon här inne som gifter sig i sundsvall den 3:e??

• jamboochjag

Beställde min från antzinternational och jag är verkligen imponerad över att den passar så bra och är så fin som den är!! Jag tror att många av försäljarna i kina samarbetar med varandra, min faktura från på paypal kom från e-bridalstore. Jag bad att få in en offert från båda china ekt och antz. Antz kom med ett bra prisförslag först och jag bestämde mig för dem, efter det hörde jag inte ifrån china-ekt... Men det känns verkligen som ett fynd!!

• Victory

Vad kul! Vad fick du ge för den?

• anmob

Har varit lite osynlig ett tag det har varit mycket att göra hemma. Sjuka barn och annat. Det mesta är klart för den stora dagen. Klänningen är klar och den blev jättebra. Det är min mamma som har sytt den. OSA datumet har gått ut och nästan alla har svarat. Några avhopp blev det men inte så många. Nu ska vi sätta oss ner med bordsplaceringen och göra festprogrammet.

• jamboochjag

Har betalt totalt 200 dollar (ca 1600 SEK) vilket inkluderar klänning, underkjol, sjal och frakt. Jag känner mig så nöjd och fin i klänningen. Vill gifta mig nu redan!!

• Mea

emma26:
    Jag gifter mig den 3:e i Tuna kyrka / Sundsvall. Har sedan middag på Grankotten. Hur gör ni?

• junibrud2006

Igår var vi på musikträff i kyrkan. Alla präster samt musiker var där och vi fick lyssna på musik och så gick de igenom vigseln. Kändes bra även om det kanske inte gav oss så mycket. Det jag tyckte var positivt var dock att vi alla fick en psalmbok som vi kan använda nu när vi ska välja låtar. Dessutom fick vi möjlighet att prata med kantorn och hon skulle höra av sig lite närmare. Vi ska få träffa henne igen och lyssna på lite in- och utgångsmusik samt om vi vill även ett urval psalmer. Kändes positivt!

I helgen har jag börjat med våra festprogram. Vi beställer pärmarna från Spira där vi köpte inbjudningarna och så gör jag inlagan. Tror det blir jättebra!

spaces.msn.com/junibrud2006/

• junibrud2006

Pirr så spännande! Var in på Cervera och tittade på vår önskelista bara för att kolla lite - och se där var ju saker reserverade! Nu får jag inte gå in mer för då jag ju vad vi får, men kändes lite spännande att folk faktiskt köpt presenter till oss!!

Svar på tråden 3 juni 2006