• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Yllo

Victory! Va kul att din klänning kommit nu! Den blev jättefin

• junibrud2006

Idag är det bara två månader kvar! Hurra för oss!!!

• Tinilini

Jaa herreminjee..snart är det dax..
    Det har gått fort..och jag har inte satt igång med festprogrammet än..pust

• Malin A

Ja, tänka sig att det är sååå nära nu! Det känns alldeles underbart! Och liiite panik börjar komma krypandes med tanke på att det faktiskt är en del kvar att fixa! Men allt brukar ju lösa sig!

• Yllo

Yes!! Jag längtar såååå... önskar dock att det redan vore maj så att jag kan ta itu med de sista små detaljerna..

• Liten med Mindre

YES - färdigshoppad! Hittade skor i Linköping i helgen. Hoppas bara att de är höga nog, så att inte kjolen släpar. Ska prova ikväll när sambon tvättar bilen. :)

Och så fick jag låna en jättefin cape av en kompis, att ha ifall det mot alla odds inte är jättevarmt 3 juni. (Jag kanske har den en stund ändå, för att ha något lånat.) Om inte annat kan det vara skönt när vi ska iväg efter festen.

Liiite framåt går det. :)

• Yllo

Det enda jag har kvar att shoppa är en trosgördel.. lämnade tillbaka korsetten jag köpte då jag fick småpanik över att inte kunna röra mig ordentligt med den på bröllopsdagen. Hindersprövningen ska också skickas in, men det hade jag inte tänkt göra förrän nu i mitten av april. Till helgen ska vi kanske och börja leta efter kostym till lillgrabben.. skjuter på det så att han inte ska hinna växa ur den innan bröllopet *flinar glatt*

• Victory

Ja, tänk att det bara är två månader kvar. Huja, vad tiden går fort! Och jag har ganska mycket kvar att fixa, men jag känner mig ändå rätt lugn. Kanske för att det ordnat sig med klänningen! *pustar ut*

• krammia

Inbjudningskorten skickade!!!
    Vi skickade dem igår!

• Charleston

...och jag har beställt ring!!!!! Det känns JÄTTEBRA!!! (Och löste lite annat småpill idag som legat över mig - b la saker jag trodde skulle krångla, men det gjorde det inte!!!) YES!

Vi var dessutom på tårtbuffé i lördags - och åt så vi nästan kräktes bägge två... ;) Tyvärr hittade vi ingen riktig bröllopstårtekandidat - i deras sortiment (Steinbrenner & Nyberg) finns även en hallontårta som låter jättegod, men den fanns dessvärre inte på buffén just i lördags, så vi får köpa bakelse och testa vid annat tillf., vilket ju får bli snart. Sen är egentligen alla stora grejor klara!!!

Svar på tråden 3 juni 2006