• Svar på tråden 3 juni 2006
  • emma26

Mea - vi har både vigsel och fest på Villa Narieberg på Haga, vigseln kommer att vara i deras trädgård... Våra vänner vigdes i tuna kyrka förra året, det var jättefint där..

• Mea

emma26:
    Vad roligt att höra.
    Och Villa Marieberg är ju också så fin, visst ska den vara nyrenoverad nu. Tror det var någon ny invigning där i helgen?

• emma26

Mea -
    Ja precis! Dem var lite osäkra först om det skulle bli klart innan bröllopet men det gick ju bra som tur var!

• juni3brud

Har ett problem. Har krympt ur klänningen... Skulle gå ner några kilo men det har blivit fler... Mamma har varit hit nu och tittat och hon säger att hon kan ta in den ännu så att den sitter snyggt men att jag får inte gå ner mer... Vill verkligen inte köpa en ny klänning för jag ÄLSKAR verkligen den jag har...

• junibrud2006

juni3brud - Håller tummarna att du inte tappar mer! Själv har jag nog omvänt problem. Suck..! Har ganska inte gått upp massor, men inte heller ner som var tanken. Får väl se när jag ska till sömmerskan på tisdag nästa vecka. Har inte provat så det återstår att se! Men nu var jag på gymmet igår. Personlig genomgång med resultatet att vikterna blev tyngre, hållningen bättre och flera nya övningar. Håller tummarna att lite mer hinner bort på 50 dagar! Men gift blir man nog ändå!

• junibrud2006

Nu blev det lite snurrigt... Provade ju klänningen i höstas... Har bara inte tagit fram den ur garderoben sedan dess!

• Liten med Mindre

Jag har "fegat ur" och provat klänningen några gånger sen i höstas. Senast med underkläder. Den satt åt lite mer än jag mindes. Hmm... skyller på att röstövningarna fått stödmusklerna i midjan att växa.

Hoppas på teorin att alla blivande brudar rasar i vikt sista veckorna pga stress. Fast inte du juni3brud. Njut av många glassar i vårsolen! Tänk på oss andra som inte får så många. :)

Ni som kämpar åt andra hållet - väl mött i joggingspåret!

• Malin A

Tjejer - det är klart vi blir gifta oavsett ett kilo hit eller dit!
    Själv så har jag slutat oroa mig, tänker helt enkelt på vad jag äter, inget onyttigt under veckorna och sköna promenader när vädret tillåter! Det får inte gå till överdrift!

Igår provade jag bikini... inte alls lika kul som att prova brudklänning!!! Men nu har jag i alla fall en snygg bikini till bröllopssemestern!

• Edsåsen

Jag var till ner till Uppsala och hämtade min klänning i måndags. Hon sydde in lite så nu sitter den perfekt...
    Så nu hänger den hemma hos min syster (som ska vara tärna).

Må så gott alla!

Svar på tråden 3 juni 2006