Hej Stor&Liten (och ni andra också såklart!)
Tänkte bara säga att tjejen som skall göra mitt hår och smink (hon är sminkös på en teater "till vardags") inte kommer att göra någon provuppsättning/mejk på mig. Hon brukar inte det med motiveringen att: 1) en frisyr/uppsättning blir aldrig likadan 2 ggr, och blir den då kanon vid provuppsättningen så har man den bilden framför sig och blir jättebesviken om den sedan kanske inte blir riktigt, riktigt lika bra på bröllopsdagen - eller 2) vice versa för den delen - hon sa att man aldrig lägger ner riktigt lika mycket energi, tid och kraft på provuppsättningen, så den blir kanske inte riktigt som man tänkt sig, och så går man där och gruvar och grämer sig för det och kanske börjar fundera över om man verkligen valt en "idealfrisyr" eller vad jag ska säga... Så vi har bara haft ett "konsulterande samtal" där vi tittat på bilder och diskuterat lite om vad som passar mig och min hårtyp och hur slöja ska sitta och ev, hårprydnader och allt sånt´, det får räcka! Och jag känner mig helt nöjd med det och har fullt förtroende för att hon kommer att göra ett jättebra jobb!
Bara en tanke alltså, om du har en riktigt bra konsultation kanske du inte behöver göra provuppsättning alls!