• Svar på tråden 3 juni 2006
  • junibrud2006

Hurra! Jag har hämtat min tiara i helgen på Prickig Katt i Göteborg och den är heeeelt underbar! Ska lägga in en bild på msn till kvällen så ska ni få se. Jag tror jag är kär...

Sedan så har jag även ringt prästen vi pratat med tidigare. Det är min konfirmationspräst och han trodde inte han skulle komma loss vilket även var fallet. Känns ändå bra nu när vi kan gå vidare med den präst vi fått i den församling där vi ska vigas. Får skicka ett kort i efterhand och tacka för omtanken iaf. Inte hans fel att han inte får ta andra vigslar!

Och imorgon ska vi göra återbesök hos floristen och fixa önskebok på Cervera!!!

• Malin A

junibrud2006
    Otroligt vacker tiara! Förstår att du är nöjd! Ska du ha smycke, halsband, armband?

• junibrud2006

Har inte funderat så mycket, men tänker nog ha min mormors gamla pärlring som jag fått i arv på högerhanden och något enklare smycke i halsen. Örhängen blir nog max varsin pärla. Får inte bli för mycket heller!

• Malin A

Jag håller med - det får absolut inte bli för mycket smycke! Eftersom min klänning är halterneck kommer jag inte ha halsband. Ska däremot köpa några söta örhängen.

• Liten med Mindre

Började dela ut inbjudningar i helgen, och idag gick den stora bunten. Nervöst och kul!

Nu gäller det bara att komma på vilka vi glömt, kommer på en här och en där. Illa.

• juni3brud

Usch vad länge sedan det var som jag var in och läste... Har haft fullt upp med annat... Har bl.a. börjat sälja Tupperware!!!! Som om man inte har fullt upp redan som det är!!?? Men nu gick jag med på att prova, under vissa påtryckningar. Men det är ju lätt förtjänta pengar om man anstränger sig lite... för pengar behövs nu framöver... Anmälde mig till Viktväktarna förra veckan oxå. Nu ska de sista 4 kilona bort!!!
    I planeringen så står det still. Väntar mest på att det ska bli slutet av april. Det är då alla säger att jag ska återkomma för att spika allt.. *suck*

• Malin A

God kväll alla glada!
    Sitter och ska göra det sista med inbjudningarna innan de ska skrivas ut imorgon (får ta hjälp av jobbets maskiner!). Har gjort klart utsidan m stämpel och embossat och är sååå nöjd. Skulle tagit kort ikväll för att kunna visa, men vi hade inga batterier hemma... grr! Annars rullar allt på. Sitter även med önskelistan - det är nästan det svåraste!

• juni3brud

Ja, önskelistan ja... *suck* Vi var på stan min blivande och jag för att hitta ngt som vi kunde önska oss och det är riktigt svårt. Vi har komplett fin servis. Komplett uppsättning silverbesick och en komplett uppsättning kristallglas... endast några som gått sönder som måste kompletteras... inget som man sätter upp på en önskelista dock. Men vi hittade litegrann. Blev en hel del presentkort önskemål då det vi ville ha var lite för dyrt...

Svar på tråden 3 juni 2006