• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Yllo

Akkidakki - Jag gillade den andra buketten bäst.. mest för att jag inte är så förtjust i solrosor, men det är ju min åsikt..

• Malin A

Hej Akkidakki!
    Jag håller med Yllo, den med rosor och grönt gillar jag bäst!
    Själv hade jag först tänkt mig en droppformad men har nu ändrat mig till en rundbukett istället, inte så väldigt stor, utan liten och enkel med lindat sidenband om stjälkarna!

Imorgon är det 3 månader kvar!!!

• junibrud2006

Här har ni mina blommor (sid 3). Ska dock bli något inslag av purpurlila. Måste prata med floristen framöver. Hon skulle titta på lite olika lösningar så får vi se!

• Malin A

junibrud2006
    Vacker bukett! Och alla andra bilder är också fina. Gillar din ring!

Den här pausen som vi oönskat fick i vår planering har gjort att jag tänkt om i vissa avseende, bl.a. gällande buketten. Sen har jag även ångrat mig lite i mitt val av toastmaster... men det kan jag inte ändra på nu när jag redan frågat.

• Yllo

junibrud2006 - Jättefin bukett! Håller med Malin om att alla bilder var fina

Tråkigt att du ändrat dig ang toastmastern Malin.. men som du sa, kanske svårt att ändra det om personen redan är tillfrågad.

• Malin A

Mm... det går ju inte att ändra nu. Jag har frågat en av mina brödrar, han brukar alltid få det uppdraget. Nu fick jag bara en känsla att jag velat ha min andre bror... Ja ja...

• junibrud2006

Malin - Det kommer bli jättebra ändå. Kan du inte be din andre bror att vara delaktig på något sätt också? Eller vara assisterande toastmaster? Var på ett bröllop där de var två och det fungerade väldigt bra.

Kul att ni gillade bilderna. Alltid kul att veta att man inte är helt ute och cyklar...

I helgen ska vi åka på en snabbkryss till Åland och handla skumpa. Tjänar drygt 100 kronor per flaska och på 20 stycken så blir det en del. Sedan gäller det väl att gömma allt väl under sängen... Bubbel är ju smaskens!

Idag är det bara tre månader - 92 dagar - kvar - hurra!!!

• Malin A

junibrud2006
    En bra idé, att min andre bror kan vara assisterande toastmaster, den ska jag fundera på.
    Ska ni ha värdpar (som står vid ingång i kyrkan mm)?

• junibrud2006

Malin - Ja vi måste nog ha några som står vid kyrkan och delar ut program, såpbubbleflaskorna och visar till var alla ska sitta. Har dock inte utsett någon ännu. Får ev bli föräldrarna kanske.

Svar på tråden 3 juni 2006