• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Yllo

Ja, vi ska ta emot anmälningarna själva (eller rättare sagt jag, då min blivandes minne är som en guldfisks ) Jag har skrivit telnr och adress.. hoppas så att någon svarar snart *biter på naglarna* speciellt då vi bestämt att dom som inte svarar före sista osa-dagen så dom kommer vi helt kallt att räkna bort.

• Tinilini

Jaaa hej å håå..nu börjar det verkligen att närma sig..
    ´Det som är kvar att göra nu är att:
    * köpa gul slips alt gul skjorta till mannen
    * boka transport för oss o gästerna till lokalen
    * göra kyrko o festprogram
    * lämna in klänningen för upp o insyning
    Brudbuketten ska bestå av liljekonvalj o gula rosor är det tänkt så jag hoppas att liljekonvaljerna är i full blomi början av juni.
    Ringarna är köpta men jag ska göra/köpa en ny förlovningsring som passar med våra nya.
    Idag kom hindersprövningsintyget ..
    Vi måste ta kontakt med prästen för att planera själva vigseln..
    Pust..det mesta är iaf gjort ..nu gäller det bara att tokspara så här i slutet :)

• Liten med Mindre

Hittade äntligen underkläder som passar - till ett i brudsammanhang rimligt pris. Hurra!

Nu är det bara skorna jag behöver köpa till "utstyrseln". Hoppas butikerna fylls av snygga vita skor snart. För de som finns nu gillar jag inte. :(

Det verkar gå lite trögt med gästernas svar även för oss. Inget ovanligt. Men vi har fått flera kommentarer av folk som tyckte det var kul att få inbjudan - så fram har de kommit.

Sen är det all annan planering... :( Det går inte framåt. Hör inget från restaurangen trots påstötningar.

• Akkidakki

Hej alla glada brudar!
    Äntligen är våren här! Börjar bli lite stressad nu... Konstigt man tyckte att man låg ganska bra till men nu kan man inte skjuta på sakerna mycke längre... Tror dock att vi blir gifta ändå... Har börjat med mitt positiva jag igen! Varit nere på botten och vänt men nu har jag sagt till på jobbet att jag inte orkar med hur mycket som helst och här hemma ser ut som f-n men de gör inget!! Min kläning e klar idag. Har dock inte tid och hämta den förrän nästa vecka... En sak mindre och göra. Sen ska vi betala in resan nu till helgen!! Sen e den klar helt och hållet!! Ska bli underbart med smekmånad!!! :)

• Malin A

Hej junibrudar!
    Härligt med positivitet Akkidakki! Själv så harj ag äntligen kurerat mig från min magkatarr och plötsligt känns allt mycket lättare igen! Jag och min tärna var på stan i tisdags och fann sjal till henne och örhängen till mig. Nu har det dessutom börjat trilla in lite svar, det är förvisso bara en vecka sedan inbjudan kom fram!
    Jag har också hittat en sjal, men butiken har inte fått hem den än. Har några saker kvar, bl.a. näbbklänningar (som jag också funnit men i fel färg och de kommer troligen in i vitt), skor till brudnäbbarna fann jag igår men de måste vara med och prova. Till helgen ska min m2b prova fracken! Så allt känns under kontroll! Kan inte riktigt fatta att det snart bara är TVÅ månader kvar!!!

• junibrud2006

Victory - Vilken fantastiskt fin klänning! Kul att allt fungerade bra!

Malin - Kul att höra att du mår bättre nu! Har haft lite fullt upp, men mejl kommer!!!

I helgen ska vi ha mingelmatsplanering med M2B:s föräldrar. Hans pappa är kock och har jobbat på ett vinföretag så han har vanan inne av smårätter. Ska bli kul!

• junibrud2006

Victory - Kände igen ena buketten... Och er kisse var ju bara för söt!!!

Svar på tråden 3 juni 2006