Trist, trist, trist...
Fick just mejl för min äldsta vän, och hon kommer inte... Jag är just nu JÄTTEBESVIKEN!!!!! :( (Fick inte ens någon förklaring, och det är nästan det allra värsta.) (Vi bor inte i samma stad och hörs inte så ofta, men vi har känt varandra så länge så vi har liksom alltid bara kunnat ta vid där vi slutade sist, även om det gått lång tid. Hon mejlade för ca 1 månad sedan och tackade så mycket för inbjudan - och är en av dem som vetat längst av alla, så jag är rätt förvånad måste jag säga)
Så nu kommer bara 1 (en) av "mina" vänner. (Som känt bara mig och inte min blivande) Jag har inget särskilt stort umgänge, så det var inte många från början och två andra har redan tackat nej för att de var dubbelbokade.
Det gör ju inte direkt saken bättre att jag stundtals dessutom "lidit" ganska mycket av min "ensamhet", dvs att jag inte har sådär jättemånga riktigt nära vänner. (Så med dessa avbokningar känns det nu som om INGEN tycker om mig, om man ska vara riktigt teatral?) (Och möhippa är väl bara inte att tänka på... ) Känns ap-trist!