2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Äntligen är BT igång igen
asså...hmm ja har ifs inte vat inloggad på hela dagen för ja haft annat för mig men ja märkte att den var rätt seg vid 19-20 ungefär...eftersom alla andra sidor ja var på funka snabbt så misstänkte ja de hade problem med servern just då ialf....
Är det någon av er som planerar att konservera eran bukett?
ja hörde nyligen att man kunde göra det...fast låter dyrt!
Kanske man kan torka lite o "bygga om den" så att man kan ramma in den själv?! Fast kostar nog en del för en sådant spec bubbel glas o ram.
Nån som vet vart man kan köpa såna ramar med glas?
Konservera blomman har ja inte hört talas om, vad gör man och varför?
Brud-2008
Jag vet inte hur man gör, men man gör det i alla fall för att i princip behålla buketten i sitt ursprungliga skick. För att spara buketten helt enkelt
Jag kommer nog torka blad från min bukett bara...
MsNordqvist:
Okej, jag vill spara min bukett, det är ju något väldigt speciellet, den betyder mycket för mig
Har ni kollat på ringar ännu?
Jag har bara kollat lite på internet, vi skall iväg och kolla på det senare
Brud-2008
Har hittat en superläcker ring i titan som jag vill ha!
Här är en bild
www.titanringar.com/bilder/300x300/the_third.jpg
MsNordqvist:
Kommer ni ha ring båda? och kommer dom vara lika?
MsNordqvist:
Det var en fin ring
Fast inte passande till mig
www.hedbergsguld.se/media/0_8584.JPG denna har vi kollat lite på men vi måste se den i verkligheten först innan vi bestämmer oss