• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Pumpkin

Brud-2008

Jag vet inte hur vi kommer att ha det eftersom det först och främst ska till förlovning. Och den har jag ingen aning om alls när den kommer bli av, det vill M2B ta hand om själv.

Fin ring du med Men som du sa om min, inget för mig. Gillar personligen inte ringar med två färger.

• Brud-2008

MsNordqvist:
    Ja antog att du inte skulle gilla min eftersom du hade helt annorlunda stil

Om jag förstod dig rätt är ni inte förlovade men ska förlova er?
    Vi förlovade oss för 2,5 år sedan

• June20

Jag har redan sagt vilka jag vill ha och vart man köper dem(vigselringarna kan ja ialf hjälpa o visa etc åt honom, fast hans egna ringar får han bestämma själv om de ska matcha mina el ej)....förlovnigsringen ska han ju gå o köpa själv o gravera etc o göra ett frieri(så den har ja sagt exakt vilken)....igentligen skulle han friat på 14e Feb :( ...men banken sa nej....
    Eftersom han är student just nu så får han inte ha avbetalning fast han kunde hosta upp minst 1300 för den direkt o de va kanske max 3-5mån avbetalning...men dem sa nej ialf. Så han berättade detta för mig...ja misstänkte han hade tänkt göra det då el på min födelsedag 6e Feb...men så gick det med det!
    Tackar så hemskt mycket till både Guldfynd o banken för detta. Hade vart extra speciellt om det var på min födelsedag el Valentine ju....:/

Jag har sett det där med konservering på nätet nånstans, glömt sidan, men sen såg jag senare också nån bild här på BT.

• Pumpkin

Brud-2008

Vi är ju förlovade i den meningen att vi ska gifta oss och har satt datum, men vi har inga ringar än så länge nej.

Men jag hoppas på snart

• Brud-2008

June20:
    Har ni bestämt när ni ska gifta er men inte förlovat er eller hur menar du?
    Varför ska han fria om ni bestämt er redan?
    Jag är inte så insatt i traditionen att mannen friar, här var det jag som tjatat om giftemål i 1-2 år ungefär och jag sa att jag tyckte vi skulle gifta oss 2008 och han sa ja

• Brud-2008

MsNordqvist:
    Aha, men ni har beställt ringar eller?

Vi förlovade oss, och gick till guldaffären o köpte ringar samma dag
    ringarna kom ungefär en vecka efter.

• Snitte- 5/7-2008

Hihi vi har också bestämt datum till bröllop men har inga ringar än... :)
    Min M2b vill oxå ta hand om ett riktigt frieri innan vi sätter de första ringarna på plats... :) hihi och än så länge vet inte omgivningen om våra planer... de ska få veta den dagen vi sätter de första ringarna på plats... ;)

• Snitte- 5/7-2008

www.ebay.se/viItem oj sorry vad jag skriver men jag hittade just min drömbukett!! :D måste höra era åsikter... färgtemat är ju då ljuslila och silver så jag tänkte att man kanske kan lägga in lite silverpärlor i eller nåt.. =)

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler