• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Helmborn2B

MsNordqvist:

Vi ska gifta oss 2/8 , vädret brukar ofta vara bra första veckan i augusti samt att de flesta hunnit komma hem från semestern så därför tyckte vi (läs jag) att det datumet verkade bra.

Snitte:

Vi har också funderingar på presenter till gästerna, så svårt att veta vad bara. En tanke var praliner med vårt monogram på, men någonting med gravyr på som du skrev verkar inte heller någon dum idé. Då får ju gästerna med sig något trevligt de har kvar länge.

• Pumpkin

Helmborn2B

Vi har nu bestämt oss för 080808 Dom första två veckorna av augusti brukar vara rätt solsäkra med varma ljumma kvällar, så det känns som ett bra val Och tufft datum också

• Brud-2008

MsNordqvist:
    Ja tänkte på 070707 förut lätt att komma ihåg, tänkte också på 080808 men vill inte gifta oss på svågerns födelsedag

• Pumpkin

Brud-2008

Nej, det kan jag förstå

• Sanasol

080808 är ju en Fredag?! Bara en tanke...

• June20

Jo han vet om det o ber om ursäkt jämt o säger att ja ska spotta o svära åt han så han ska hålla tyst!

Han kom hem från skolan me 3röda rosor för butiken han var på hade inte mina favoriter cream vita rosor...de hade bara några små gul aktiga rosor o de va ruttna så han ville inte köpa ruttna rosor åt mig. Köpte också 2 stora chokladkakor 8sa tom att om de va fel choklad så kunde han gå o köpa ny)och lagade middag åt oss.....får se hur de blir nu ialf...han bad om ursäkt o sa förlåt flera gånger. Han var tydligen igen sur för något som inte var mitt fel o drog upp något annat som inte ens var sant tydligen...
    Eftersom jag aldrig tar något för givet varken saker el folk så vet jag ibland inte när jag verkligen förlorar något el om han bara har ett super utbrott igen....han va verkligen elak igår så ja trodde han skulle säga att allt var "av" 4ever den här gången.
    Vanligtvis kan ja se förvarningar typ om han redan spottar o svär över datorn el liknande men denna gång va han helt "tyst förbannad" över något o så kom jag o "störde" el nåt...så small de....
    Han erkänner han e ett pucko o att han borde lära sig denna läxa nån gång.
    Men just nu vågar ja ialf inte säga ordet bröllop ens...:/

• Pumpkin

Sanasol

Jag är medveten om det Men till vår vigselfest kommer vi troligtvis bara bjuda in dom närmsta och informerar vi i tid så är vi övertygade om att dom kommer ändå + att många faktiskt fortfarande har semester i början av augusti

• Brud-2008

June20:
    Uch vad jobbigt, men det måste ju kännas skönt att han inte är sur iallafall. Det här kommer nog gå bra, bara ni tar det lungt och pratar om det

• Bröllopstokiig

oj ingen som har skrivit hät på hela dagen?...vart har alla babbelfior försvunnit?
    :)

• Bröllopstokiig

Sidan har vart nedstängd hela dagen... :( planerat avbrott stod det...?

Men nu ska väl sidan vara ännu bättre då.. =)

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler