• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Helmborn2B

MsNordqvist:

Tycker det låter jätte bra! Det är ju alltid kul att kunna bjuda på det mesta och då är det ju perfekt att göra så.
    Ring och kolla hur de verkar, jag ringde till slottet som jag kollat på och sa att jag skulle gifta mig 2008 och att jag undrade hur länge innan man skulle boka innan och vilken hjälp man kunde få mm. När man planerar på distans gäller det ju verkligen att kunna lita på dom.

• Pumpkin

Helmborn2B

Jo jag tyckte också att det var en riktigt smart idé
    Ska först åka dit och titta samt få klartecken från M2B, sen ska jag ringa dit och fråga ut dom - använda min journalistiska ådra

• Helmborn2B

MsNordqvist:

Haha ja att berätta för m2b om planerna kan vara bra. Men de brukar ju förstå att de inte har så mycket att komma med, utan att det är bäst att ge med sig. Pratar utifrån egna erfarenheter. Min lilla gubbe bara ler när han hör om alla mina planer och visioner.

• Pumpkin

Helmborn2B

Haha, samma sak här Han har redan lärt sig att han inte har så himla mycket att säga till om, jag har redan det mesta klart för mig

• June20

Helmborn2B :

Vad sa dem om boknings tiderna? kunde du boka redan nu ella? :)

• 2010

ja du är ju inte sen =) jag ska inte gifta mig förrän 2010 =) full planering redan=)

• Helmborn2B

June20:

Det gick jätte bra att boka redan nu, tydligen var det ganska mycket bokningar för 2007 och ville man vara säker på att få "sitt" datum 2008 så sa de att det kunde vara en bra idé att boka så tidigt så möjligt.
    Så vi är i full färd med att försöka bestämma oss så vi kan boka! Så svårt att välja bara...

• GrisRosa

TIPS:
    Om man vill/får boka "så långt" i förväg är det nog extra viktigt att man får bokningsbekräftelse på allt så att det inte kan bli nå strul sen...

• Pumpkin

Wohoo, M2B tyckte att min idé med herrgårdsbröllop och sedan en till fest efter smekmånaden var jättebra

• lillithsmamma

MsNordqvist trevligt då blir det väll så då :)

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler