2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Jättefiiin!
ska du ha rosa o gula rosor också el annan färg?
Buketten ska gå i vitt, gammelrosa och lime hade jag tänkt. Och så turkosa pärlor som sagt.
Oooo snyggt som bara den! :)
June20
Jo, det känns rätt
vacker bukett :)
Jag vill oxå vara med här , jag planerar att gifta oss sommaren 07 el 08 beror på hur allt går nu efter sommaren , är arbetslös nu och får jag jobb efter sommar jobben så blir det kanske nästa sommar annars så blir det sommaren 08 , och funderar då på nån helg i slutet på juli. får man vara med här ??
Jätte fina låter buketterna. Jag funderar på att ha en rund bukett med olika sorters rosor i cremefärger samt någon någon mer sorts blomma tror jag. Gillar den sortens buketter för att de är så klassiska, men jag är lite rädd för att den blir tråkig. Vad tror ni?
Mysis80
Välkommen! Klart du ska hänga här med oss Vad har du tänkt dig för typ av bröllop?
Helmborn2B
Jag tycker det brukar vara väldigt vackert och effektfullt. Kanske kan du ha lite gröna kvistar med? Typ murgröna eller så? Hur som helst tror jag det blir jättefint!
Mysis80 välkommen hit :) har du någon ide hur du vill att ditt bröllop ska se ut ?
Ja på ett ungefär. Svårt att förklara men jag vill ha en klänning som är utsvängd i själva kjolen eftersom jag är kraftig , min sambo ska ha fin skorta kavaj och fin byxor , ingen slips, jag har planerat att bjuda 74 st , om jag har fått med alla ,Min sambos familj är stor han har 10 syskorn och med partner och barn så blir det en del ,det svåraste är vart alla ska sova mitt samhälle är litet och det finns inte så många ställen att hyra , vet inte om vi ska fixa det eller dom.Ska göra det mesta själv som maten , tårtan , inbjudnings kort , och såna saker. jag ska servera buffé på middagen.
har planerat ganska mycket. Vet vart vi ska ha middagen nånstans och hur vi ska trasporteras mellan kyrkan och där festen ska vara. Häst och vagn , min sambo är hästskötare. Vet vilka blommor jag ska ha i buketter. Färg temat på bröllopet ska vara ljustblått. Så det vart mycket men det har jag planerat om det blir så det vet jag inte , men vi ska föröka ha en låg budget eftersom vi inte har så mycket pengar.