2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Jag har oxå hittat drömklänningen och den är visserligen snörad bak, men jag vågar ändå inte Sen har jag ju inte råd heller i och för
Jag skulle egentligen ha råd nu... Och r rädd att inte hitta en klänning jag är nöjd med för så bolligt pris sen när det är dags...
jag har funit min dröm med kommer köpa den när jag lyckats spara till den sedan kostar inte mycket men som föräldraledig med lön på 4000 är de mycket med 2500
vad har ni lagt för budget på klänningen med smink och allt räknad underkjol och underkläder även med frisyren?
lillithsmamma
Oj, så långt har jag inte tänkt. Hoppas på att få hjälp med hår och smink av moster och MAX för klänning (med underkjol) får nog ligga på 8000 kanske!?
lillithsmamma:
Har funderat på vad det kan komma att kosta, men klänning, hår, smink, skor mm tror jag nog kan gå på 15000-20000 allt som allt.
ja mitt klänningspris står ju redan här på sidan,runt 5500.
Hår o smink=gratis :D gör själv annars så tvingar ja väl min morsa att hjälpa till med håret lite så det ligger på plats med gele etc...det kommer vara smink ja anvd till fest/gå ut så ja lär ha det liggandes i lådan hemma redan. Tycker inte ja behöver köpa in något extra just för detta...kan hända om man vill ha nån riktigt proffsig foundation isfl...100kr?! :)
MrsNyberg2B:
fina!
lite medeltid över ärmarna där me strut på slutet. Dem kostar nog inte så mycket att sy tror jag...kolla runt på olika ställen vad de tar för pris o ta med bilder på klänninga också. Kanske kan hamna på 3-4000kr ev...*kliar mig på huvet o funderar*
jag försöker själv tänka ut vad ca klänning mm får högst kosta är lite snål av mig så jag vill komma billigt undan
vad tycker ni om denna bukett den har jag tänkt som brudbukett ? www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=K%E4rleken%20kan%20vara%20rosa...&p3=Ett%20romatiskt%20hj%E4rta%20med%20rosa%20och%20vita%20blommor...