2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Glömde oxå säga att Min sambos familj bor i Småland och vi bor i hälsingland så dom får ju köra 70 ungefär hit upp , är jag ego som vill ha mitt bröllop i min hemby?
Mysis80
Det tycker jag absolut inte! Men ni har väl diskuterat det du och din blivande? Vill ni båda samma sak så spelar det väl ingen roll vart det är?
Ja han nickar bara , han bryr sig inte säger bara att om jag vill ha så så blir det bra , hans kläder är det han själv som har bestämt , hade jag gjort det så hade väl han sett annolunda ut , men men huvudsaken är att han ska trivas om han står där och känner sig dum , i det han har på sig så mår han ju bara dåligt av allt annat , han tror tom att hans syskon ska tycka att han ser dum ut i det han ska ha , dom är lite konstiga , hans bror gifte sig i jeans och t-shirt så det är väl ungefär vad dom tycker duger , men det går jag alldrig med på. Vilka långa inllägg jag skriver sorry hoppas ni orkar läsa allt :)
Mysis80
Här är vi nyfikna så man får skriva långa inlägg
Min blivande är också sådär "Tycker du det blir bra älskling så tycker jag det också...". Tycker det är sött att han vill att jag ska ha allt som jag vill ha, men ibland blir man ju smått galen att han inte bidrar med en egen åsikt
Jag ville först gifta mig i min hembygd (Härjedalen), men min morbror och hans fru gifte sig där i somras och jag vill inte ha det likadant. Sen har jag hittat en underbar plats här där jag vill gifta mig, så det gör inte så mycket
tjejer vart har ni tagit vägen? knappt någon som skriver här . går de framåt i planeringarna?
kram
lillithsmamma
Jag satt precis och tänkte samma sak!
Jag köpte både Allt om Bröllop och BröllopsGuiden igår, så jag har massa klänningar, tips och resor att frossa i
Har börjat fundera på att jag kanske skulle vilja lägga bröllopet söderut, för jag skulle vilja vara på en herrgård... Men samtidigt blir det ju bökigt att planera på håll och så... Och sambon kanske inte vill, vet inte riktigt.
Vad tycker ni?
har det kommit ut en ny tidning i butikerna å h då måste jag ha den :D
om jag skulle beställa en klänning snart ca om loppet innon två tre månader skulle ni tycka jag var knäpp då?
lillithsmamma
Ja, lite faktiskt Tror det skulle vara bäst att vänta åtminstone ett år, men det är ju upp till dig. jag kommer nog vänta nästan 2 år innan jag köper.
kommer nog inte kunna vänta pga fästmannen har sagt att får vi till alla grejer innan så kanske vi har råd att gifta oss tidigare :)
lillithsmamma
Då kan det ju vara svårt att hålla sig förstås