2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
MsNordqvist:
Det är ju bra att ni vet dom kostnaderna.
Jag kollade lite på internet på ringar, hittade några som vi vill ha för 2080 kronor, inte så farligt får se om det blir dom eller andra
Sen klänningen vill jag sy, så blir den precis som jag vill ha den
Vi har hus, och har försökt få barn i 3,5 år, så det är inte sånt vi kan ordna efter bröllopet men vi får se till att njuta av varandra helt enkelt
Brud-2008
Oooja, njuta går bra också
jag kommer ju inte ha barn att se fram emot då vi redan har det ;) kanske hus då :) kommer se fram emot våran nya tråd efter vigseln då vi kan alla prata om hur det vart och om den stämde in på våra förväntningar :)
lillithsmamma
Ja det ser jag också fram emot
Fick just reda på att herrgården vi tänkt gifta oss på har stängt under juli - vi som tänkte gifta oss 19 juli Så nu vet jag inte vad jag ska göra, eller vad VI ska göra rättare sagt. Satt dock och tänkte på att man kanske skulle ta 2/8 istället. Det är ju också en lördag och EFTER löning, istället för den 19/7 som är typ den fattigaste tiden i månaden. Det kanske är bättre om man tänker på alla som ska resa dit och så? Vad tycker ni?
om det skulle kännas bra för er så tycker jag ni ska ta gifta eer i augusti då folk hinner då få pengar och semestern håller på ännu då kanske de är lättare att komma till er på eran stora dag :)
lillithsmamma
Precis vad jag tänkte... 19e är ju "vårt datum" eftersom vi blev tillsammans 19/3, men då får vi ju en ny dag att fira + att vi typ aldrig har råd att göra något på vår månadsdag, så efter löning vore ju ganska perfekt. Augusti är dessutom min månad
ja ta det med din blivande så får ni se vad ni gör :)
lillithsmamma
Äh, här är det jag som bestämmer
feel crapy today....
bråkade...han vill inte höra nåt om bröllop mera....ja fråga om han tyckte ja skulle slänga alla tidingarna också men det tyckte han inte...vet inte vad han vill mera o det känns bara skit att ens kolla på saker mera nu.
Han fattar inte att det tar skitlång tid att fixa visa saker och att man måste tex boka restaurangen minst 1år innan men han verkar inte vilja veta av nåt alls just nu....
Om ja vill veta om restaurangen är bra el ej så måste man ju gå dit o provsmaka deras mat innan men han vill inte veta av sånt ens....
Han vill inte diskutera budget o klura ut hur vi ska hinna få ihop 55000!
Nu är det nästan som om ja själv vill kasta ut allt genom fönstret!
Tom drömde inatt om att tiraran jag fick i Valentines present gick sönder i bitar och att jag aldrig skulle kunna laga den el hitta en ny som är lika fin(den är ju över 100år gammal o lite spec design pga åldern)!
:(:(:(