Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Fröken06: Här finns två bilder på våra testinbjudningar:
groups.msn.com/okt2006/inbjudningarmm.msnw
Mycket ska till, men det är i alla fall en början!
jag är fortfarande lugn... våra föräldrar träffades i helgen och då bestämdes att maten ska göras själva... blir myyyyycket billigare... =)
Okt2006: snygga inbjudningar!
Vi har börjat med våra vi med. De blir i vinrött, silver och lite limegrönt tror vi. Ska bli kul att äntligen få skicka dem!
Det börjar bli vår ute, även om det fortfarande är kallt. Krafterna återvänder med solen och det känns inte så jobbigt att ta tag i allt som måste fixas! Hurra vad det ska bli kul att gifta sig!
Våra inbjudningar är inte klara. Prototyp finns förstås.
Jag skulle gärna börja göra dom redan, men vi tänker inte skicka dom förrän i mitten på augusti. Kommer att gå i blått. Programmet för festen är också klart på planeringsstadiet. Lokal för vigsel och fest är klart. Liveband som spelar under festen är bokat. Buffematen finns på papper. Tysklandsresan för inköp av alkohol är bokad. Klänningen är inte klar! Måste börja prova snart. Ska ha en festfest klänning istället för brudklänning. Antagligen svart. Skor vet jag hur dom ska se ut, men att hitta dom i butik och inte bara på nätet...?!
Nog för nu!
okt2006
Tack för länken. Dom var verkligen jättefina och så där lagomt höstiga men ändå vackra och stiliga.
hm.. jag skulle verkligen behöva hjälp med klänningval.. jag har bilder på datorn, men hur i alla världen får jag in dem här?? måste de finnas på en annan internetsida först då?
Hej Hej, o tack okt2006 för inbjudan
Vi bestämde oss ikväll för bröllop den 7e oktober pga massa saker..
Så det känns helt plötsligt väääldigt snabbt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, felicia6
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007
7 okt - höst brud 07
Har fått en hel del färdigt sedan jag var här sist:
Kyrka
Barndomspräst (Jippi!, Var svårt)
Blommor
Lokal
Meny
Brudgummens kläder
Brudnäbbars kläder + skor
Brudens skor
Inbjudningar (men börjar ångra mig på modellen)
Utsett: Bestman, Brudtärna, Brudnäbbar, Toastmadem, Värdpar
Hittat ringen, men ej köpt ännu
Har kvar:
Prata med kantorn om han vill sjunga i kyrkan.
Musik i lokalen
Brudklänning + allt annat!
Har precis börjat träna, hade tänkt gå ner lite till bröllopet så klänningen får vänta ett tag till.
Det börjar närma sig!!!
www.familjeliv.se/krypin/elemmire/galleri.php
Här finns lite bilder på det som är klart. Skorna var så billiga, och jag hade tänkt mig en draperad klänning så jag slog till
Får se när jag hittat klänningen om de passar, men jag är absolut inte känslig med utseende på skor (man vill bara att dom ska se små ut när man har storlek 40/41
)
Hur går det för er andra denna regniga ( i Skåne) söndag?