Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
fyller på listan med mig själv...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, felicia6, Afrodite_06, tina14jan
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007
7 okt - höst brud 07
18 okt - chai
Hej oktober brudar!
På sidan om kläder har jag länkat till en bild på den klänningen som jag funderar på, gå gärna in där och titta och tyck till. Ska se om jag kan länka till den tråden.
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m1580023.html
Afrodite_06
Nä vad kul att du oxå fyller 30 samma månad och gifter sig samma datum. Nja det blir ju en stor fest av alltihopa både bröllop och 30års fest. Många som blir bjudna vet ju inte om att jag firar både och då.. vet inte om jag ska göra en speciell inbjudan till det..
IOR1: jag tycker den är jättefin! Tycker man kan ledsna på alla klänningar som är axelbandslösa, "din" modell är jättefin!
Hittade en bild på mina skor! Har lagt in bilden på min inspirationssida:
groups.msn.com/okt2006/smycken.msnw&PhotoID=35
Ja okt 2006, jag håller med dig ang axelbandslösa, tycker att nio av tio klänningar tyvärr är det. Det var det enda jag visste att jag inte ville ha. Sitter inte snyggt på mig och sen finns det ju ingen som jag har sett i en axelbandslös som inte drar i sin klänning hela tiden, säkert omedvetet.
Jag håller helt och hållet med dig IOR1, jag kommer också att ha en v-ringad klänning. Finns alldeles för många som har axelbandslösa klänningar som inte alls passar i det. Jag skulle definitivt inte passa i det.
kommer inte heller att ha axelbandslöst... åtminstone små spagettiband kommer det att vara, eller som jag såg på en klänning - tre rader med pärlor på varje axel som axelband, det var fint också...
jag kommer ha axelbandslöst - hur snygg som helst i det =)
caprea: det är du säkert! Men förstår du vad jag menar med att alla inte passar i det?