• okt2006

Oktober 2006 - tråd 3

Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3
  • Tilly78

Caprea:
    Jag känner mig också lite stressad. Vi bestämde oss i förra veckan att vi skulle gifta oss i Oktober. Fram tills dess så var vi helt säkra på att vi ville gifta oss utomlands. Har du köpt klänning? Det är mitt största stressmoment just nu...

• caprea

näe... fast jag vet vilken jag vill ha, Nixa modell 929(tror jag att det är) kolla på www.nixa.se , klänningen på förstasidan...
    mitt råd är att åk ut och prova klänningar i olika affärer, då kommer du upptäcka vad du passar i och vad du inte passar i..

vad fick er att ändra er att gifta er i sverige?

• Tilly78

Anledningen att vi ville gifta oss utomlands var för att jag var rädd att jag skulle bli så stressad av alla bröllopsplaner innan. Men nu inser jag att det är superkul med alla planer. Sen insåg vi också att vi kommer att sakna familj ovh vänner.
    JÄTTE fin klänning! Jag har tittat på den också.

• caprea

har du?! den är verkligen nice alltså.. inte spec dyr heller... ligger på ca 3500, det ÄR kul med all planering =) vart i sverige bor du? de flesta städer har ju brudbutiker, bara att boka tid o åka dit...

• Ängla

Hallå tjejer!

Vad gulliga ni är allihop, jag känner mig varmt välkommen tillbaka till oktobertråden fast jag gifter mig nästa lördag!

Jag hör av mig och berättar, och in the meen time, kämpa på med det ni gör, det är MYCKET bra med framförhållning i sån ahär sammanhang har jag märkt!

• caprea

Tack Ängla! Vi vill höra allt om bröllopet sen! Lova att komma tillbaka o skriva =) Lycka till med allt och jag hoppas att det blir en oförglömlig dag!

• Storasystern

Okt2006, spännande att beställa klänning! Vad ska du ha för modell? Du får rapportera hur det blev!

Jag har nu beställt min vigselring, mina skor samt börjat med klänningen! Känner mig nöjd med att äntligen få "pricka av" saker på den långa listan med saker som ska göras!
    Så har jag beställt material till inbjudningskorten också! Hurra! Det ska bli jättekul att börja göra inbjudningskort!

Jag har också börjat drömma märkliga saker om bröllopet... Att min klänning inte är klar, att lokalen är dubbelbokad när vi kommer dit å andra otrevliga saker... Kan man skynda på tiden så att det blir oktober snart? :)

• caprea

inatt drömde jag om min brudklänning... rätt klänningen men den va GRÖN! haha

• chai

vad ska ni andra oktoberbrudar ha på fötterna?

jag funderar lite på skor nu, eftersom det kommer en hel del fint nu till konfirmationer och studenter, men man kanske vill ha lite mer på fötterna i oktober än små remsandaler, oavsett hur fina de är... vad tror ni?

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3