Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
absolut! det är väl tur det! då skulle säkert min vara slut nu och alla skulle se likadana ut. Jag passar bra i halterneck oxå men ni vet när man hittar den med stor K!? var bara tvungen att stå på de axelbandslösa klänningarnas sida lite =)
okt2006 tack för inbjudan Lägger till mig den 7/10.
Såg att ni diskuterar bröllopsresa, det är typ det enda vi bokat(förutom kyrka + präst) hjälp vad mycket efter vi verka va... Hursom Kenya blir det för vår del, oktober är tydligen en av de bästa tidpunkterna för såväl safari som bad. Blev överlycklig när jag insåg att det gick att få både drömmen om höstbröllop och safari.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, felicia6, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
2007
7 okt - höst brud 07
18 okt - chai
Tja brudar!
oktoberbrud06: det låter verkligen härligt med dafari, ni kommer säkert bli jättenöjda!
Jag tänkte bara tala om att jag lagt till lite bilder på min inspirationssida, om nån är nyfiken! Har till exempel precis beställt en tiara från USA, den finns under albumet "Frisyrer".
groups.msn.com/okt2006/pictures
Men hallå... jag menar förstås safari!
oktoberbrud06:
roligt! Vi ska oxå gifta oss 7 oktober och ska till kenya på safari :D
Men Kajza! Du finns ju inte med på Listan med stort L! Lägger in dig...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, felicia6, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, Kajza
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
2007
7 okt - höst brud 07
18 okt - chai
hujjjj.... nu börjar vi fundera fram och tillbaka på vårt datum i alla fall... ja inte på datumet då, utan på året... tänk om vi skulle dra till och gifta oss i år istället...
vi vet att vi hade bra anledningar att sätta nästa år som år... det var ju det första vi bestämde... fast nu kommer vi inte ihåg vad de var...
om vi flyttar det så har vi ganska brått att fixa allt... och semestrarna är nog redan satta så jag vet inte hur det går med bröllopsresa i så fall, får kanske vänta med den ett tag...
jag vet ju inte vad jag vill... såklart jag vill gifta mig i år... fast jag vill vänta till det datum vi bestämde från början med, så att man hinner planera allt ordentligt... och C bara skrattar och säger att jag tänker för mycket...
och jag skrattar med för att jag är så lycklig...
chai: hur skulle det funka med bokning av kyrka, präst och festlokal? Det är väl det som är mest tidskritiskt? Vad tycker din blivande?
vi ska gifta oss borgerligt, men inte 2 minuter på rådhuset (inte 20 min på rådhuset heller), det är ungefär så långt vi kommit...
Festlokal borde inte vara några problem att fixa mitt i veckan, särskilt inte som min bror har en del kontakter i branschen...
men det kan bli svårt att hitta en vigselförrättare, och vad gäller vigsellokal så har vi en ide, men har inte börjat kolla upp den än och det är ju definitivt brått i så fall...
chai: Jag har hört att det är svårare att få tag i borgerliga vigselförrättare till en lördag än mitt i veckan, så det talar i så fall FÖR er!