• okt2006

Oktober 2006 - tråd 3

Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3
  • okt2006

Det låter som ni hunnit fixa jättemycket IOR!!

• caprea

håller med.. förstår att du inte har ngt att göra =)

vi måste verkligen boka var vi ska va på bröllopsnatten, bröllopsresa och bestämma färgtema + hur inbjudninskorten ska se ut.. usch...

• brud0610

Vi har färdig: kyrka,lokal,brudföljet,blommor,inbjudningarna,skor,slöja,bröllopsnatten,fotograf,cateringsfirman,gästlistan

• brud0610

JO sminkös/frisör,färgtemat och ev klänning är klar oxå.

• onsdag i oktober

Här kommer en oktoberbrud till.
    Jag hade helt missat denna tråden. Vad kul att det är så många som valt samma månad som vi.
    Vi gifter oss 4 oktober. Det blir en osndag som min signatur avslöjar. Vi kommer att gifta oss på vår 15-års dag.

• brud 06 okt fd.Blir fru 07

här är en till brud i okt

I går var jag iaf & såg ut min kläning ska tänka lite sen ska den beställas =)

vi kommer att ha våran dag som det lutar mot nu iaf i slutet av okt planen är 2 dagar efter vår 5 årsdag,

• okt2006

Välkomna hit!

Lägger in "onsdag i oktober", du blir nog ensam om ert datum!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)

4 okt - onsdag i oktober
    7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, felicia6, Afrodite_06
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
    21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz
    28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
    2007
    7 okt - höst brud 07

brud 06 okt fd.Blir fru 07: lägg in dig själv i listan när ni bestämt datum!

• chai

Här kommer en oktober 2007 till...

Folk brukar skratta och undra varför man planerar i så god tid, men det var viktigt för mig att vi faktiskt bestämde ett datum efter att han friade. Att det blev 2007 är för att han ska hinna avsluta sina studier. Oktober blev självklart val eftersom vi blev ett par den 25 oktober och sen var det den 11 två år senare som han friade. Nu har vi bestämt att vår dag blir mitt emellan de två - den 18 oktober 2007. Blir äl än fler höjda ögonbryn för det eftersom det är en torsdag av alla veckodagar, men vi vill ändå inte vara som alla andra...

• onsdag i oktober

Chai
    Som du kan se i mitt inlägg ovan kommer vi också att gifta oss en veckodag. Har bara fått positiv respons för detta av alla våra nära och kära. Dessutom är det inga problem att boka än det ena än det andra. Jag säger tummen upp.

• brud 06 okt fd.Blir fru 07

Nu har jag lagt till mig

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)

4 okt - onsdag i oktober
    7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, felicia6, Afrodite_06
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
    21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07
    28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
    2007
    7 okt - höst brud 07

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3