• okt2006

Oktober 2006 - tråd 3

Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3
  • okt2006

Har också sett bilderna tidigare, de är jättefina! Tack för info om tider osv, det är användbart!

• Fru Kroon

Nu har jag precis fått en bekräftelse för vår hotell bokning för bröllopsnatten. Jag längtar redan!!!

Vi har bokat på Hotell Reisen i Stockholm.

• MrsGlantz

IOR1: Vad härligt! Sånt där måste man ju börja tänka på! Jag har inte kollat upp ngt vad gäller bröllopsnatten ännu!
    Vi ska ju vara på Öland dock, hoppas att det inte är fullbokat där i oktober. Det borde det väl inte vara?!

• Fru Kroon

Nej det borde du inte behöva boka ännu. Kanske inte vi heller egentligen, men eftersom det inte kostade något att boka redan nu och man kan baka av tom senast 1 vecka innan så tog jag det säkra före det osäkra att bok aredan nu. Rummet är ett sk De Lux rum med egen bast och jacuzzi, hoppas det blir mysigt!

• Fru Kroon

Hallå !!!

Kännde bara att jag var tvungen att puffa upp vår tråd lite så att vi inte glömmer bort att den finns.
    Har egentligen inget speciellt att rapportera, jo jag och min sambo var och fick tag på alla apper och kuvert mm till inbjudningarna i lördags, så nu kan vi börja pyssla.

• MrsGlantz

Hej hopp!
    Vår tråd får absolut inte glömmas bort! Jag tror dock att den kommer "köras varm" ju mer vi närmar oss bröllopen!!!
    BARA 7 MÅNADER KVAR JU!!!!!!!

• Fru Kroon

Jaaaaaaaa det är ju verkligen bara sju månader kvar, är det nu man ska få paaaaaaaaanik :) Oj oj vad tiden går fort, jag kommer ihåg när jag fortfarande sa att vi ska gifta oss NÄSTA år

• Fröken_06

Jag tänkte göra våra inbjudningskort själva, men har otroligt dåligt med idéer. Har ni börjat göra era inbjudningskort? Ligger dom klara redo för användning kanske?

Har ni något tips, en internetsida eller bilder på era egen inbjudningskort för inspiration skulle jag bli glad.

• Zemiramis

*hjälp* vadå 7 månader kvar??? Var tar riden vägen... Vi har ju inte planerat nå't ännu... Ok, kyrka + lokal är bokat men sen då... Usch, nu fick jag lite ångset och panik...

• Zemiramis

och stava kan jag ju inte heller...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3