Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
IOR1
Vi har redan bokat hotell, tyckte att det var lika bra... Vart vill ni bo? Flera hotell har ju bröllopspaket för brudpar.
Vi har oxå bokat hotellrum... ett hotell mitt i själva Trollhättan..
Paniiiik! Några idioter i Uppsala har lagt sitt stora jubileum precis samma dag som vårt bröllop. Sambon och de flesta av hans vänner måste välja mellan bröllop och den andra festen med ca 500 deltagare. Sambon vill flytta bröllopet... Å hur tror han att vi ska få en lokal i Stockholm på så här kort varsel??? Jag som hade planerat allt så bra! :(
Någon som har en lokal i Stockholm till övers i September eller Oktober? För 130 pers med egen mat??
Det går inte att bara flytta datum, kan jag tro... Var skulle ni vara? Det finns ju många fina lokaler i Stockholm med omnejd. Någon borde ju vara ledig
Svarta!
Tror att det lutar åt att vi vill bo på Hotell Reisen, där kan man få en svit med egen jacuzzi och bastu på rummet, hur skööööönt är inte det. Eller Hotell Diplomat verkar också ha ett bra paket att erbjuda.
IOR1
Var ligger Hotell Reisen? Det där med jacuzzi är ju lockande... Vad kostar det?
First Hotel Reisen ligger på Skeppsbron
www.firsthotels.se och gå in sen på erbjudanden och scrolla ner en bit och gå sen in på "En särskild natt" där hittar du deras erbjudande. Mysigt!!!
IOR1
Aha... låter inte alls dumt..
storasystern: skit vilket dilemma! fy va jobbigt... men det känns som det borde finnas andra lokaler? får göra en ny tråd och efterlysa? ngn borde juh veta... själv vet jag inte alls nåt om lokaler i sthlm men jag kan be att du hittar ngn =)
Svarta och Caprea; Har provat att göra en ny tråd och fått några svar, men det ser mörkt ut. Vi letar vidare med ljus och lykta efter en bra lokal och hoppas *håller tummarna* att det andra jippot kan tänka sig att byta till en annan dag. Vi har kontaktat dem och de lät inte helt omöjliga!
Jag vill inte byta nu när vi äntligen har fått ihop allt!
Var ska ni andra ha fest och bröllop?