• okt2006

Oktober 2006 - tråd 3

Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3
  • liten_kolibri

Hej allihopa! Jag och min blivande gifter oss också i oktober, 7/10 närmare bestämt! Kul med denna tråd!!

• svarta

Ak76

Det finns ett par jätte-fina mörkröda skor i senaste Amelia Brud och bröllop. Från Wildflower och inte så farligt dyra. Dom skulle jag vilja ha, men jag vill ha lila...

• okt2006

ak76: går den där länken verkligen till rätt ställe?

Jag tycker absolut du kan ha mörkröda skor om du vill! Lite ovanligt kanske, men snyggt!

• okt2006

Ytterligare ett tillskott till den 7:e! Kul!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)

7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
    21 okt - Anna25, Zemiramis
    28 okt - aircondition, KicksGirl, Ior1, Agouza
    2007
    7 okt - höst brud 07

• Storasystern

Svarta ock Ak76: Jag ska ha röda skor till min vita klänning med röda detaljer (som än så långe bara existerar i min fantasi, ska sy den själv... )! Å röda blommor förståss! Klart man kan ha röda skor!

• ak76

www.party-line.dk

Nej - så tokigt de blev, här är länken!
    (under "tasker og sko")

Ja, röda skor är ju lite ovanligt, men det hade kanske kunde blivit bra. Äsch - jag vet inte... Såg skorna i Amelia - gillade dem!!

Kram,

• okt2006

TissTass: jag vill också ha guld- eller bronsfärgade skor. Har dock inte inhandlat några ännu. Dina var jättesnygga! Och dina andra vårskor också - supersnygga!

• svarta

Ak76

Hur får man tag på skor och väskor från party line? Dom har min väska!

• brud0606

Här kommer en till som ska gifta sig den 7oktober men skulle egentligen gifta oss den 3juni men av ekonomiska skäl får vi flytta bröllopet till den 7/10.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3