Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Hej allihopa! Jag och min blivande gifter oss också i oktober, 7/10 närmare bestämt! Kul med denna tråd!!
Ak76
Det finns ett par jätte-fina mörkröda skor i senaste Amelia Brud och bröllop. Från Wildflower och inte så farligt dyra. Dom skulle jag vilja ha, men jag vill ha lila...
ak76: går den där länken verkligen till rätt ställe?
Jag tycker absolut du kan ha mörkröda skor om du vill! Lite ovanligt kanske, men snyggt!
Ytterligare ett tillskott till den 7:e! Kul!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
21 okt - Anna25, Zemiramis
28 okt - aircondition, KicksGirl, Ior1, Agouza
2007
7 okt - höst brud 07
Svarta ock Ak76: Jag ska ha röda skor till min vita klänning med röda detaljer (som än så långe bara existerar i min fantasi, ska sy den själv... )! Å röda blommor förståss! Klart man kan ha röda skor!
www.party-line.dk
Nej - så tokigt de blev, här är länken!
(under "tasker og sko")
Ja, röda skor är ju lite ovanligt, men det hade kanske kunde blivit bra. Äsch - jag vet inte... Såg skorna i Amelia - gillade dem!!
Kram,
som sagt ovan, klart man kan ha röda skor! Själv ska jag ha guldskor, haha, jisses vad askungen det lät...
Dem finns på denna länk: missgraphic.blogspot.com/2006/01/me-happy.html
TissTass: jag vill också ha guld- eller bronsfärgade skor. Har dock inte inhandlat några ännu. Dina var jättesnygga! Och dina andra vårskor också - supersnygga!
Ak76
Hur får man tag på skor och väskor från party line? Dom har min väska!
Här kommer en till som ska gifta sig den 7oktober men skulle egentligen gifta oss den 3juni men av ekonomiska skäl får vi flytta bröllopet till den 7/10.